- 0
- 0
@naasteqq: Mam pytanie może ktoś pomoże, złożyłem zamówienie na morele które zostało przyjęte i potwierdzone mailem, po czym po kilku dniach anulowane, a zgodnie z regulaminem sklepu potwierdzenie zamówienia jest wiążącą umową kupna. Co mogę zrobić w tej sprawie? Morele nawet nie wysłało mi wiadomości przed anulowaniem, a po tym jak zobaczyłem na stronie status anulowanie i zadzwoniłem, usłyszałem "no sorry, był błąd to anulowaliśmy" Czy na prawdę tak prosto
- 0
@Zaynep: składane na początku lutego, dostałem maila o nowym zamówieniu, a po godzinie, że przyjęte do realizacji czyli było weryfikowane, no i wczoraj zostało anulowane bez podania przyczyny dopiero jak zadzwoniłem to usłyszałem błąd, stronę z przedmiotem usunęli ze strony, mam tylko potwierdzenie zamówienia na mailu i w panelu użytkownika.
#ps5 #neonet