Wpis z mikrobloga

tylko że one mają się same włączać jak wyczuje że trzeba, to będzie dodatek


@diogene: nie mam słów na to. Jedynie mam nadzieje, że poszczególne kraje nie dopuszczą do sprzedaży samochodu wyposażonego w takie rozwiązanie.
  • Odpowiedz
@ksiak: albo się okaże że to faktycznie fajnie działa tylko od 100 lat nikt o tym nie pomyślał i nie było technologii, albo zrobią potem szybki lifting, albo nawet recall xD

Ja go kupię za 2-3 lata jak będzie jakaś używka w dobrej cenie. CHORE parametry i przyspieszenie to jest to co lubię :D
  • Odpowiedz
albo się okaże że to faktycznie fajnie działa tylko od 100 lat nikt o tym nie pomyślał i nie było technologii, albo zrobią potem szybki lifting, albo nawet recall xD


@diogene: to tak nie działa. Ekrany dotykowe na chwilę obecną nie pozwalają na ich obsługę bez patrzenia. Dlatego pewne rzeczy w samochodzie chcesz mieć obsługiwane przez fizyczne przełączniki by nie patrzyć na to co robisz tylko wykorzystać pamięć mięśniową do
  • Odpowiedz
Ale pomyśl, w sumie dlaczego kierunkowskaz MUSI być tradycyjny, dlaczego nie może być na przycisk? Ta ich kierownica zachęca do tego by nigdy jej nie wypuścić z rąk ani palców nie odrywać :)

To nie będzie ekran dotykowy, po prostu taka forma przycisków. Zawsze będą w tym samym miejscu, muśniesz kciukiem i włączony. ALBO nigdy tego nie zrobisz bo będzie samo działało

@ksiak:
d.....e - Ale pomyśl, w sumie dlaczego kierunkowskaz MUSI być tradycyjny, dlaczego ni...

źródło: comment_16126499487RSAW18WrzWRZ1KXQ1oxXT.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
Ale pomyśl, w sumie dlaczego kierunkowskaz MUSI być tradycyjny, dlaczego nie może być na przycisk?


@diogene: bo jest wygodny? Łatwiej pociągnąć małym palcem dźwignie przy kręceniu kierownicą niż celować kciukiem. Dodatkowo ta wajcha jest zawsze w tym samym miejscu, nie zależnie od tego jak trzymasz kierownicę podczas gdy przyciski które są na kierownicy się przemieszczają.

Ta ich kierownica zachęca do tego by nigdy jej nie wypuścić z rąk ani palców nie odrywać
  • Odpowiedz
@ksiak: no ale kierownicę zawsze będziesz trzymał po bokach więc te przyciski będą też zawsze w tym samym miejscu. To nie jest nieprawidłowe trzymanie, 3/9 to standard w sportowych samochodach ¯\_(ツ)_/¯

mi się podoba, ale jest to na pewno bardzo kontrowersyjne i na pewno w życiu tego nie kupisz zanim się nie przejedziesz parę razy :P
  • Odpowiedz
no ale kierownicę zawsze będziesz trzymał po bokach więc te przyciski będą też zawsze w tym samym miejscu. To nie jest nieprawidłowe trzymanie, 3/9 to standard w sportowych samochodach ¯_(ツ)_/¯


@diogene: rozumiem, że nie posiadasz prawa jazdy?
https://www.youtube.com/watch?v=_2qkV3GjkLE
Jak widać, w przypadku szybkiego obracania potrzebujesz całego obwodu
  • Odpowiedz
@ksiak: skąd od razu złośliwość? Mam prawko i jeżdżę teslą, nie jestem teoretykiem jak ty. Jeździłem też autem które miało zmianę biegów za kierownicą i trzeba było trzymać na 3/9 żeby je zmieniać.

Zobacz też jak wygląda kierownica w niektórych supercarach albo w F1. W tej chwili nie wiemy nic o tym jak ma działać w tesli, może będzie takie przełożenie że zamiast 3 obrotów w każdą stronę będzie się
  • Odpowiedz
skąd od razu złośliwość? Mam prawko i jeżdżę teslą, nie jestem teoretykiem jak ty. Jeździłem też autem które miało zmianę biegów za kierownicą i trzeba było trzymać na 3/9 żeby je zmieniać.


@diogene: piszesz tak jakbyś nie miał, albo nie interesował Cię bezpieczeństwo itd.

obacz też jak wygląda kierownica w niektórych supercarach albo w
  • Odpowiedz
@ksiak: prawą gałką sobie przesuwasz w górę i dół, to jest klimatyzacja. Do foteli faktycznie trzeba nacisnąć ikonkę. Telefon, muzyka, klimatyzacja obsługujesz z kierownicy, mapy i kilka innych funkcji głosowo lub z ekranu.

a co to ma do rzeczy? Mówimy o samochodzie cywilnym. W którym masz trochę inne parametry samego pojazdu, kierownica też inaczej pracuje.


mówimy o samochodzie który ma 1200 koni i rozwija prędkość 320 km/h. Szybkie manewry przy
  • Odpowiedz
ówimy o samochodzie który ma 1200 koni i rozwija prędkość 320 km/h. Szybkie manewry przy tej prędkości to ruch o 2 cm zamiast 2mm. Jak ktoś odrywa ręce od kierownicy to jest debilem. Przy manewrach typowo w mieście nie ma żadnych problemów.


@diogene: kierownica którą pokazałeś to kierownica z samochodu sportowego. Tam jeżdżą ludzie przeszkoleni o odpowiednich umiejętnościach. W samochodzie cywilnym takie rozwiązanie nie ma racji bytu ze względu na
  • Odpowiedz