Jedna z bardziej niedocenionych gier. Kiedy w 2004 roku, ludzie podniecali się fizyką w half life 2. W tym samym czasie, wyszedł Japoński PsiOps dołączony w jednym z numerów cd action. Gra z pełną fizyką, w której jako żołnierz z nadnaturalnymi mocami, mogliśmy chwycić złodupca i rzucić nim o ścianę. Jeżeli nie nim, to krzesłem, stołem - wybuchającą beczką. W raz z rozwijaniem fabuły, do naszego portfolio trafiały inne moce jak przejmowanie kontroli. Brzmi ciekawie? I takie było. W porównaniu z hl2, interakcja z przeciwnikami jak i sam gameplay był dużo bardziej satysfakcjonujący niż zmulanie kilka godzin w motorówce po kanałach.
Nie chcesz powiadomień? Daj na czarnoliste - #gryzgazetek
Kiedy w 2004 roku, ludzie podniecali się fizyką w half life 2. W tym samym czasie, wyszedł Japoński PsiOps dołączony w jednym z numerów cd action. Gra z pełną fizyką, w której jako żołnierz z nadnaturalnymi mocami, mogliśmy chwycić złodupca i rzucić nim o ścianę. Jeżeli nie nim, to krzesłem, stołem - wybuchającą beczką. W raz z rozwijaniem fabuły, do naszego portfolio trafiały inne moce jak przejmowanie kontroli. Brzmi ciekawie? I takie było. W porównaniu z hl2, interakcja z przeciwnikami jak i sam gameplay był dużo bardziej satysfakcjonujący niż zmulanie kilka godzin w motorówce po kanałach.
Nie chcesz powiadomień? Daj na czarnoliste - #gryzgazetek
Ale do half life 2 to jednak bez podjazdu imo