Wpis z mikrobloga

Hej mirasy, ja sie w sumie na wykopie nie udzielam, głównie lurkuje. Od niedawna się zainteresowałem giełdą a fajnie byloby pospekulować czasami z innymi. 9 lutego rusza prezentacja audi E tron. Mialem okazje pracować przy projektowaniu kakroseri tego auta, generalnie projekt doinwestowany mega. Moze to dobra okazja aby sie zainteresowac akcjami audi? :P https://www.facebook.com/events/1745965222251078
#smallstreetbetz
  • 10
@Sharlathan: Pomysł ciekawy, auto wydaje mi się, że może nieźle namieszać na rynku aut premium - dobry konkurent dla tesli, która mimo niezbyt wybitnej jakości wykonania, jest postrzegana jako produkt dosyć premium.
Pytanie czy premiera etrona nie będzie już w cenach? Już teraz zapowiada się dobrze, więc możliwe że inwestorzy już to wzięli pod uwagę.
BTW, wie ktoś co spowodowało taki strzał w tym zielonym tygodniu czerwca 2020?
a.....e - @Sharlathan: Pomysł ciekawy, auto wydaje mi się, że może nieźle namieszać n...

źródło: comment_1612298752zt4vthysgWrnTykVX3YoQQ.jpg

Pobierz
@Sharlathan: @anonimowyloginhehe:

W tym kontekście doroczne walne zgromadzenie akcjonariuszy Audi głosowało za transferem pozostałych akcji Audi do spółki Volkswagen AG. Volkswagen AG posiada już 99,64% kapitału akcyjnego AUDI AG. Spółka Volkswagen AG, jako główny akcjonariusz AUDI AG, złożyła wniosek o transfer akcji 28 lutego 2020 r., a szczegóły tego transferu określiła 16 czerwca 2020 r. W ramach wynagrodzenia za przeniesienie udziałów spółka Volkswagen AG ustaliła rekompensatę pieniężną w wysokości 1551,53
@Szokobons: w skrócie z ładowarkami jest tak, że w Europie jest norma określająca typ gniazda ładowania w samochodzie. System obowiązujący w Europie to TYPE 2 oraz szybie ładowanie COMBO 2. Nieważne jaki producent ale jeżeli sprzedaje na terenie Europy to nowy samochód musi być już wyposażany w takie gniazdo.
Samych producentów ładowarek w Polsce znalazłem ok 5, kolejne 5 w Europie i przestałem szukać
@Szokobons: W Europie wygląda to tak, że Tesla ma swoją sieć ładowarek. Z technicznego punktu widzenie można podpiąć każdego europejskiego elektryka. W praktyce wygląda to tak, że dany producent musi najpierw nawiązać współprace z Teslą aby można było to robić legalnie. Kiedyś czytałem, że jest jakiś błąd i ładowarka nie rozróżnia czy to Tesla czy inny producent i ładuje każdego. Kwestia czasu aby to naprawili.

Wydaje mi się, że to bardzo
@dzidzi06: uczepilem sie tak tych ladowarek, bo kiedys trafilem na wypowiedz o porsche taycan, a dokladniej dlaczego mimo jakosci wykonania i prowadzenia tesla to nadal lepszy i czestrzy wybor. Oprocz zasiegu glownym powodem wlasnie byla infrastruktura ladowania. W pokryciu mapy tesla wtedy byla grubo przed konkurencja, a zaden z producentow i tak nie szedl z nimi na umowe. Mimo w porzadku? warunkow