Wpis z mikrobloga

@Kempes: Uhu, a ile tych Dywizji przeniesiono? 10 czy 20? Widzę że jesteś ekspertem to chciałem podpytać.

Nie było wcześniej aż tak źle... przyszły jednak bezmyślne zmiany...


@Kempes: Skąd wiesz jakie były założenia obu gier sztabowych? Masz dostęp do informacji niejawnych?
  • Odpowiedz
@willard: nie od dziś wiadomo, że WP nie jest w najlepszej kondycji właśnie z przyczyn politycznych ¯\_(ツ)_/¯
@zielony_or: nie znam się, ale prawie całkowita porażka w 5 (#!$%@?, PIĘĆ XD) dni wskazuje na to, że polscy dowódcy (tak ci wojskowi jak i cywilni) nie uczą się na błędach

  • Odpowiedz
@ghandi92 a pokaż mi która armia jest w stanie samodzielnie się obronić dłużej? Te 5dni to nawet nie jest dobrze oszacowane. Nikt nie jest w stanie zająć takiego terytorium i opanować go w 100% w tak.krotkim czasie.

Sprawdź sobie jak wygląda armia niemiecka, węgierska, austriacka i innych krajów Europy.
  • Odpowiedz
przeniesiono sprzęt.


@Lukasy: Tak to nie wygląda, de facto przeformowano oddziały kilku Brygad, sprzęt był częścią procesu. Ale nie o to chodzi - op wstawia kolejny już tweet na temat gdzie jest dyletantem (wcześniej łykał bez popity wszystko to co onet pisał o MSBS), w imię jakiejś krucjaty powtarza jedyną objawioną narrację bez żadnej refleksji. I żeby była jasność dla tych co mają problem z myśleniem: to nie jest moja ocena
  • Odpowiedz
@Lukasy: Ale co "nie"? Napisałem wyżej że przesunięto sprzęt (nie tylko Leopardy), jednocześnie formując nowe oddziały na tym sprzęcie - jest to proces szerszy niż tylko przeniesienie czołgów z jednego miejsca na inne.
  • Odpowiedz