Wpis z mikrobloga

Tak, to jest główna zmiana mądralo. Z której z kolei wynikają możliwości od dawna znane w D&D, a których nie dało się zaimplementować w BG 1 i 2 ze względów technologicznych.
  • Odpowiedz
@jakub-dolega: mogliby. Mogliby również zrobić na silniku od siebie divinity i w jakikolwiek sposób nawiązać do serii Baldurs Gate której niby robią kontynuację. Nie wiem, może bohater który ma coś wspólnego z poprzednimi częściami ? Może motywy powtarzające się poprzednich części ? Może mechanika podobna ? No ale po co, wystarczy wziąć divinity, poprawić grafikę, dopierdzielic smoki, piekło, łupieżców w pierwszych minutach i ogień
  • Odpowiedz
@jakub-dolega:

Tak, to jest główna zmiana mądralo.


Śmieszne jak pisze to ktoś taki jak ty xD

Z której z kolei wynikają możliwości od dawna znane w D&D, a których nie dało się zaimplementować w BG 1 i 2 ze względów technologicznych.


A ja mam te możliwości "D&D" w tyłku, zresztą jak wszystkie papierowe rpgi i ich zasady. Odnoszę się wyłącznie do poprzednich gier. To już PoE zdecydowanie bliżej do Baldursów, niż
  • Odpowiedz
@jakub-dolega: jak to "jaki bohater?" ? To może odwrócmy pytanie i powiedz co łączy dzieło larianow z Baldurs Gate 1 i 2 ? Uniwersum to za mało, w uniwersum jest mnóstwo gier.
A i wyjaśnij jeszcze czemu nie mogę oceniać gry po Early accesie za który larian woła pełna cenę za grę na około ROK zanim wydadzą grę ? Rozumiem że miałbym robić za betetestera w systemie "odwróconej płatności" bez prawa
  • Odpowiedz
@jakub-dolega:

Z której z kolei wynikają możliwości od dawna znane w D&D, a których nie dało się zaimplementować w BG 1 i 2 ze względów technologicznych.


I dzięki tej zmianie silnika aktualnie zaimplementowane zasady w BG3 są karykaturą 5 edycji D&D?

  • Odpowiedz