Aktywne Wpisy
Koksixk +7
Ile piw może wypić osoba z mocną głową?
rtpnX +107
Bede tatą. W grudniu. Chyba dobrze to robie? Dwa lata temu siedziałem na wykopie, grałem w Warcrafta i jadłem topczipsy. Dziś mama żone, własny biznes i nie długo potomstwo. I to nie tak że jestem jakimś czadem, 5/10 no 6/10 po prysznicu XD A wszystko to przypadkiem. Ciekawe co się wykluje z białasa jak ściana i Wietnamki z północy xD Dziwne że nie mam żadnego strachu czy wątpliwości. Chyba dorosłem do tego?
niecały rok temu kupiłem w xkom karte graficzną MSI RX 590 Armor 8GB. W grudniu zaczęły się problemy, pod obciążeniem freezowała komputer na 20-30s lub na stałe do resetu komputera. Przeglądałem fora, próbowałem wszystkiego. W końcu znalazłem posta kogoś z dosłownie identycznymi problemami - pomogła mu wymiana pasty. Tak więc sam chciałem to zrobić, ale okazało się, że na śrubie od radiatora jest plomba gwarancyjna. Zostały jeszcze 2 lata gwarancji, więc poszedłem do xkom zareklamować produkt, opisałem całą sytuację, było to jeszcze w grudniu. Dziś zadzwonili do mnie, że serwis zarządził wymianę produktu na nowy, ale nie mają już tych kart, więc mogą mi zaproponować zwrot pieniędzy lub kartę w TEJ SAMEJ CENIE. Problem polega na tym, że zapłaciłem za nią wtedy 800zł (promocja), a teraz nawet niższy model RX 580 kosztuje u nich 1600zł. Tak więc, jeśli wezmę zwrot pieniędzy i chciałbym zakupić podobną parametrami kartę, będę stratny o więcej niż zapłaciłem za starą (a muszę jakąś kupić, bo komputer stoi i się kurzy)
Czy ktoś z was wie może co mogę zrobić w takiej sytuacji? Jest jakieś inne wyjście? Mam jakąś podstawę, aby domagać się wymiany na podobną parametrami kartę?
Dodam, że w międzyczasie dzwoniłem na infolinię UOKiK, moja rozmówczyni stwierdziła, że mam prawo nie zgodzić się z decyzją i domagać się wymiany na sprzęt podobny jakościowo, ale nie była zbyt rozmowna, miałem wrażenie, że chce mnie zbyć jak najszybciej.
#xkom #reklamacja #gwarancja #kartygraficzne #pc
po ponad dwutygodniowej przepychance w mailach i rozmowach telefonicznych dopiero wspomnienie uzytkownika x-kom na wykopie i wyjaśnienie mu sytuacji coś zdziałało i sklep zaproponował inne rozwiązanie dysputy