Wpis z mikrobloga

Uwielbiam UK za Customer service. Zepsuł Ci się przedmiot za £300 po pół roku, Panie Argos można by to naprawić bo nie działa? Przepraszamy, wierzymy na słowo, proszę tutaj jest nowy.

Chce zwrócić produkt za ~15£, gdzie mam odesłać? Proszę sobie nie zaprzątać głowy, tutaj jest zwrot a produkt proszę sobie zatrzymać.

Zamawiam jedzenie i napoje (~£50) z dostawą do domu ze sklepu, 2 puszki pękły i przeciekły, reszta ok, więc proszę o dowiezenie 2 puszek albo zwrot za nie. Przepraszamy, jutro przyjedzie całe zamówienie jeszcze raz.

#uk
  • 25
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 3
@vilay: uwielbiam to tutaj, ja ostatnio dostalem przypadkowo blender dla dzieci wart 70f, napisalem do amazona wtf nie zamawialem a otrzymałem produkt. odpowiedzieli zebym sie nie martwil i moge to zachowac, czytaj probuje to teraz opylic na facebooku ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@vilay: czesto mi sie to zdarza. ostatnio zamowilem bluze na amazonie ktora okazala sie kompletnym dziadostwem. Chcialem zwrocic a gosciu zebym zatrzymal i odda mi polowe, mowie ze nie chce bo nie mam co z nia zrobic. Oddali w takim razie calosc i kazali zatrzymac. Tylko ze to jak cos kupuje. Wtedy latwo taka sprawe zalatwic. Jesli mam problem typowo z jakas usługą typu, internet, telefon itd. To juz jest katastrofa....
  • Odpowiedz
@motoinzyniere: dokładnie. Ja teraz walczę z VM próbując wymusić na nich wycofanie wszystkich SuperHub3/4 i opracowanie nowych modemów, względnie pozwolenie użytkowników na używanie własnych modemów docsis.
Idzie jak krew z nosa, problem jest trafić w ogóle na kogoś kto rozumie co do niego mówię. Sprawa już wyescalowana do CEDR i oddzielnie do Ofcoma.
  • Odpowiedz
@piwniczak: nie do końca rozumiem co ma Customer service z żądaniem od wielkiej korporacji wycofania swoich flagowych routerów?
Ja sam mam hub4 i jest to totalne gówno, więc ustawiłem go w modem mode i podłączyłem swój porządny router
  • Odpowiedz
@Marcin-kski: ja za wszystkie większe zakupy place karta kredytowa. Powyżej £100 jesteś chroniony prawnie i firma od karty odpowiada za zakup, więc zgłaszasz jej że nie dostałeś produktu , oni oddają kasę a potem sami walczą z sprzedającym. Tzw section 75
  • Odpowiedz
@vilay: to że modemy te mają poważnego buga, szczególnie widocznego właśnie w modem mode i na SH3, aczkolwiek dotykającego w mniejszym stopniu rowniez SH4, powodujacego, że ruch UDP płynący przez modem powoduje znaczne spowolnienie/zwiechy, a nawet samoistne restartowanie się modemu. Problem jest taki, że nie wiele użytkowników VM rozróżnia TCP od UDP, a jeszcze mniej potrafi zreplikowac problem "laboratoryjnie" i samo dotyczy również CS Virgina i tych ich "inżynierów" od montażu
  • Odpowiedz
@piwniczak: ciekawe, nie słyszałem o tym, aż sam sprawdzę jak to u mnie wygląda "laboratoryjnie", bo w codziennym użytkowaniu nie widzę nieprawidłowości
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@piwniczak: no te huby by se mogli odpuścić, mam jedno łącze vm biznesowe i głównie hub problemy, albo panel nie trybil, albo statyczne ip rozłączało. Dobrze, że w sumie mam drugie łącze do serwerów jak vm zamula to przełącza. Te huby to od kiedy pamiętam padaczka straszna
  • Odpowiedz
  • 0
@vilay To raczej nie tylko uk. Często zamawiam ciuchy z hollistera. Raz mi się zdarzyło, że było coś.na koszuli. Myślałem, że jest przetarta, ale okazało się, że była po prostu brudna. W pomocy technicznej żadnych, pytań, zdjęć, odsyłek. Taka sama wysłana z dodatkową wysyłką priorytetową w ten sam dzień.
  • Odpowiedz