Wpis z mikrobloga

Mam odkurzacz Xiaomi z opcją mycia podłóg. Wszystko super było do czasu kilku miesięcy posiadania sprzętu. Najpierw, przestał jeździć ( elektryka działa, włącza się itp), po odwiedzinach w serwisie - wymiana płyty głównej. Pojeździł parę dni - znów ten sam problem. Po kolejnej wizycie w serwisie - wymiana baterii. W domu jeździł 1 dzień, był dużo bardziej glosny, przestał wjeżdżac na dywany, potem się zawieszał, włączał w nocy. Potem przestał jeździć. Zaniosłam do serwisu na rękojmię. Dziś dostałam info, że po ekspertyzie - wszystko ok ze sprzętem. Jutro planuje go odebrać - co dalej zrobić ? Ja chcę mieć ten odkurzacz, ale trochę średnio mi się widzi używanie sprzętu, który nie spełnia oczekiwań, wieczne wizyty w serwisie. Jak postąpić ?
#odkurzacz #xiaomi #serwis #reklamacja #sklep #naprawa #umowa #pomocy
  • Odpowiedz