Wpis z mikrobloga

Przestrzegam przed użytkownikiem @szakur w kwestii płacenia za spotify.
3 miesiące temu dołączyłem do jego rodziny spotify, zapłaciłem za rok z góry (wiem, może i błąd ale 50zł to nie jest jakoś dużo a chciałem mieć spokój...) a po 2 miesiącach zostałem usunięty z rodziny, tak samo jak reszta użytkowników (z jednym aktualnie współpracuję :).
Od prawie 2 tygodni czytam obiecywanki o oddaniu kasy, a to że kumpel miał zrobić przelew i nie zrobił, a to że "zaraz na przerwie", itd. Generalnie mogę się podetrzeć tym hajsem ale chodzi o sam fakt dymania ludzi na drobniaki. Zero rigczu.

TL:DR: odradzam wszelką finansową współpracę z @szakur

#spotify #spotifyfamily #spotifyrodzina #spotify #zalesie #rigcz
  • 27
konto usunięte via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@brawurek: rozumiem, to jest w pełni moja wina i bardzo dobrze że o tym napisałeś. Dostałem nauczkę, by nigdy czegoś za kogo nie załatwiać. Niemniej jednak, tak jak mówię wszystkie osoby, które czują się przez moją osobę poszkodowane, o których sam napisałem niech napiszą mi wiadomość prywatną. To tyle z mojej strony, jeśli chodzi o ten post. Nie mam zamiaru rozstrzesiwac dram, także powtorze raz jeszcze - zapraszam na priv.
konto usunięte via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@lehv: napisałem priv, proszę o szybkie odniesienie się, bo tak jak mówię. Nie, nie jestem żadnym złodziejem ani oszustem. To że usługa przestała działać to nie jest moja wina, bo byłem pośrednikiem. Pozdrawiam :)