Aktywne Wpisy
antywojo +89
Jesteś 25-40 letnim mężczyzną. Ciężko pracujesz, masz lub niebawem będziesz mieć nieruchomość, samochód, dorabiasz się jakiegoś statutu. Nagle słyszysz "mieszkanie prawem nie towarem", "dopłata do najmu", "darmowy kredyt", "dochód gwarantowany", "prawa kobiet", "prawa gejów", "zakaz samochodów" i mówi tak cały polityczny establishment. Kto ma to finansować? Oczywiście Ty xD
#bekazlewactwa #konfederacja #polityka
#bekazlewactwa #konfederacja #polityka
robertkk +50
Oglądajcie szybko bo szybko zniknie xD
No z combat footage zniknelo bo po 2 godzinach ktos wrzucil, że to ukraincy gruzuja ruskich a nie na odwrot xD
Dal tez film sprzed 4 dni z tej samej akcji na potwierdzenie.
https://www.reddit.com/r/CombatFootage/comments/120n8h5/ukrainian_tankers_vs_a_russian_antitank_squad/
#ukraina #rosja #wojna
![](https://wykop.pl/cdn/c3201142/bc16fe5103607bcda77b2456115fdb05525389598e87fd43cb8f76855cf4ff7f,w150.png?author=robertkk&auth=da6291531df5a495b2287725a8e7beab)
Dawno nic nie pisałem o wocie, ale to co sie w tej grze ostatnio dzieje to jest po prostu dramat:
- mecze z 3 artami, splashe za 500, perma stuny, arty focus na jednego gracza i inne przyjemności
- power creep taki, że ja #!$%@? - niektóre czołgi utknęły w 2015 roku i chyba tam zostaną na zawsze - przykłady amx 30b, t62a, obj 268 i inne niegrywalne gównixy
- power creep na 8 tierach - każdy nowy premium jest lepszy niż poprzedni, nie mówiąc nawet o drzewkowych odpowiednikach xD progetto, ogórasqe, kołowiec, thrashante
- przesunięcie balansu gry w stronę szybkości, a nie gry pozycyjnej jak kiedyś - dzisiaj granie wszystkim co jest super heavy czy to TD czy HT, po prostu nie ma sensu bo jest zwyczajnie nieprzyjemne - w zasadzie prawie w bazie masz spota od kołowca, fokus od 2 art, a jak już dojedziesz na jakiś mordor z 40% hp to okazuje się, że zaraz koniec bitwy bo jest 13-2 xD
- symulator 15-2, albo 2-15, średnio jedna gra na może 3 lub 4 jest relatywnie zbalansowana, sami wiecie czasem jak to wygląda i jak często nasz team rozjedza team przeciwnika albo oni nas - to jest po prostu zbyt częste
- kołowce na wysokich tierach, nie są OP, są po prostu broken jak to mówią youtuberzy - psują rozgrywkę, kiedyś nie było po prostu możliwe spotowanie po niecałych 30 sekundach, a czołgi dojezdzaly spokojnie na miejsce akcji
- mapy na, których nie ma możliwości nawet dojechać HT bez zebrania na dojezdzie - jak #!$%@? takie coś może wgl być w grze, koronny przykład to Lodowiec - kiedy ostatnio dojechałeś HT na mordor bez zebrania na dojezdzie? i to juz nie chodzi czy ktos ma skilla czy nie, nie powinna miejsca miec sytuacja ze po doslownie 30-40 sekundach mozesz znalezc sie w miejscu gdzie duzo szybsze czolgi juz cie klepią - JEŻELI NIE POJECHAŁEŚ JAK DEBIL - tylko normalnie chcesz na mordor
- takie oczywiste problemy jak spam goldem, pomijam
- o i jeszcze preferencyjny MM na pojazdach - dzisiaj kompletnie nieistotny i nieistniejący, z obecnym MM, co dodatkowo obniża wartość pojazdów ktore go mają - one na samych tierach 8 są po prostu słabe - np jg88, superpers, czy fcm tez juz ma lata swietnosci za sobą
Koniec gorzkich żali zapraszam do dyskusji
Przesuwanie średniego tieru w górę - chętnie bym się dowiedział jaki był globalnie średni tier, na którym grali gracze w 2016 a teraz
z jednej strony Maus a z drugiej np 50B na Malinówce - oba ciężkie, ale jeden z nich wie, że jest w dupie w zasadzie
z jednej strony kołowiec, a z drugiej jakaś manticora
Powinni stworzyć podklasy - kołowce, super heavy TD i HT - poszerzyć po prostu ilość klas, mysle ze gra
Nowych graczy nie przybywa bo próg wejścia w tej grze jest w kosmosie - póki gracz nie rozegra z 2k bitew to jest bity nawet nie wie skąd, nie mówiąc o
A z tym, że dzisiaj grind jest ułatwiony, to tym szybciej się taki nowy gracz odbije od wota
@N__N: do odważnych świat należy xD
Po 1 - siedziałem sobie na tyłach, w miejscach z reguły nietypowych i miałem totalnie na to co robi mój team wywalone.
Po 2 - pierwsze co robiłem, to zestrzeliwałem wrogą artę obserwując jak lecą pociski
Po 3 - Zazwyczaj docierałem do końca bitwy, więc mogłem kolejną rozegrać tą samą artą, więc mogłem robić skilla pod ten jeden pojazd.
@jaroslawII: To była Twoja najlepsza decyzja, dziś pewnie byś to sprzedał za dużo mniej, a i przepił dużo szybciej ;)
@kubakabana: ( ͡° ͜ʖ ͡°) no zgadzam się.
@cienki137: i to jest akurat plus
Był płacz na arty, potem na op td i campe, potem na op medy ruskie... teraz na kolowce. Od zawsze był płacz na MM - niezalezni jaki był algorytm (co drugi gracz po podstawówce potrafił w swoim wysublimowanym i ograniczonym świecie zaprogramować nowy, lepszy). Gra się zmienia miejscami na lepsze miejscami na gorsze za to ludzie narzekają jak zawsze. Nie twierdze że lubie kolowce czy arty, ba nie gram praktycznie
I myślę, że z tych płaczy co były ten na kołowce jest najbardziej słuszny - tamte problemy to nic
@Elements: widzę co tam zrobiłeś ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@kubakabana: Ja? Nic. (ʘ‿ʘ)
@cienki137: Typowa logika kilkaczy. Weź naucz się grać przeciwko arcie i zacznij się chować. Szkoda tylko, że w większości przypadków taka taktyka jest równoznaczna ze słabym wynikiem na koniec bitwy, bo schowany za kamienień/budynkiem albo srając w krzakach na rogu mapy za dużo sobie nie postrzelam.