Wpis z mikrobloga

@chosenon3: @Hlautameki: ale tak na trzeźwo patrząc już bez hejtu na deweloperów to ten układ drogowy jest prawdopodobnie debilny z innego powodu: ulica Ofiar Katynia, która przebiega tunelem pod olbrzymią arterią jaką jest ulica Krakowska jest tutaj powielana kolizyjnym skrzyżowaniem kilkadziesiąt metrów dalej, biorąc pod uwagę że #!$%@? skrzyżowań co 10 metrów to podstawowy powód powstawania korków może usunąć jazdę wprost na skrzyżowaniu o którym dyskutujemy
e.....1 - @chosenon3: @Hlautameki: ale tak na trzeźwo patrząc już bez hejtu na dewelo...

źródło: comment_16098004609Su8CkaZ0rqcT8xnYxvTJD.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
@eluwina321: Akurat tam jak nigdzie światła na pasach były potrzebne, bo dochodziło tam do wielu wypadków. Światła niedawno dołożone pod nowym światem również były podyktowane potrąceniem ze skutkiem śmiertelnym.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@chosenon3: pamiętam ten wypadek, to było w okolicach chyba 6 grudnia. Jechałem autobusem, wszyscy dookoła uśmiechnięci, myślący o prezentach a tu czarny worek na drodze leży. Aż mnie ciarki wtedy przeszły.
  • Odpowiedz
@eluwina321: te pasy ruchu na wprost mogłyby byc zaorane, nie widze powodu ich istnienia dzieki wiaduktowi. Jednak deweloperowi chodzi o zaoranie pasa do wlaczania sie do ruchu od strony inwestycji. Juz widze jak autobusy sie wlaczaja do ruchu bez tego pasa, sczegolnie biorac pod uwage to ze jest tam sporo pod górkę XD
  • Odpowiedz
ulica Ofiar Katynia, która przebiega tunelem pod olbrzymią arterią jaką jest ulica Krakowska jest tutaj powielana kolizyjnym skrzyżowaniem kilkadziesiąt metrów dalej


@eluwina321: mało kto z niego korzysta, choć zgodzę się że jebnięcie na środku barierki byłoby z pewnością całkiem sensownym rozwiązaniem, i mówię to bez ironii

Akurat tam jak nigdzie światła na pasach były potrzebne, bo dochodziło tam do wielu
  • Odpowiedz