Wpis z mikrobloga

Udało mi się dziś skończyć gierkę. Wszystkie kontrakty i sporo "maczug" wykonane, misji pobocznych na razie więcej nie mam dostępnych - całość zajęła mi lekko ponad 50 godzin. Na pewno nie jest to mesjasz gamingu, ale nie jest to też zła gra. Brakło chyba doświadczenia(jednak Wiedźmin to nie ta skala, nie to zaawansowanie samego świata). Może projekt troszkę przerósł CDP, ale fabularnie dowieźli na pewno w 100%.
Co do bugów(grałem jedynie w wersję 1.06) - najczęściej był to t-pose podczas jazdy i jakieś inne minimalne przenikanie modeli. Stabilne 60 fps w 2560x1080 praktycznie przez 99% czasu na w zasadzie maksymalnych ustawieniach bez DLSS i RT na zestawie Ryzen 3600X/RTX3060Ti, więc chodziło całkiem przyjemnie.

#cyberpunk2077
Pobierz
źródło: comment_1609529628n2OWModjzPnbxqLNjbI6ME.jpg
  • 6
@pionic: Absolutnie nie przerósł. Tutaj ewidentnie zabrakło czasu na co mogł wpłynąć chociażby covid niestety. To czego zabrakło to są blahostki względem tego co jest i aż szkoda że prawdopodobnie przez wymuszenie premiery - niestety marketing robi swoje i za dużo firm było związanych z tym - nie udało im się tego ukończyć w terminie...
@skolfild: No nie wiem czy zachowanie NPC, ruch uliczny to są błahostki - to dość istotny element w grze z otwartym żyjącym światem. Bez gruntownego przebudowania tego raczej się naprawić nie da, więc było to tak zrobione od startu, a nie brakło szlifów na końcu. Miasto też jest miejscami mega, a miejscami mocno średnie. No i nie ma za bardzo co robić poza fabułą oraz misjami pobocznymi i tutaj może rzeczywiście