Wpis z mikrobloga

#celica #toyota #samochody #jdm
Przepraszam za idiotyczne pytanie(najważniejsze pogrubione by nie czytać całego wywodu), jestem laikiem, normalnie bym to ogarnął u zaufanego mechanika, ale ze względu na to, że dostaję tylko podstawę $, to mnie nie stać w tym miesiącu.

Buczy mi auto jak odpalam na zimnym i czuję że to się zmienia jak kręcę kierownicą, kiedyś mi mechanik powiedział, że jest wyciek z ...chyba powiedział pompy wspomagania, (zapomniałem o tym bo wymieniał całą litanię rzeczy do zrobienia i to nie był priorytet) ,z tego co pamiętam, to w każdym aucie które miałem, to pojemnik na płyn wspomagania miał na zakrętce steering fluid, czy coś w tym stylu, pewnie tak samo jest w Toyocie?, a może metodą eliminacji, hamulce, hłodnica, płyn spryskiwaczy.., co zostanie to wspomaganie;) Chce jutro dolać, bo buczenie robi się głośnie, boję się że się coś uszkodzi a jak pisałem nie mam na mechanika do końca miesiąca.

Googlowałem, ale nie ma zdjęcia z zaznaczonym gdzie jest ten pojemniczek w mojej wersji auta(Toyota Celica VI tylko nie najpopularniejsza 1.8, mam 2.0 GT), miałem odnawiać, ale od czasu korony praktycznie nie stać mnie na jakiekolwiek auto, trzymam ją, teraz jako jedyny samochód, bo szkoda by poszła na żylety, bardzo się do niej przyzwyczaiłem, nawet mi się spodobała bardziej niż piątka z podnoszonymi światłami!
W obecnym stanie to strup, Japończyki mają wytrzymałą duszę, bardzo dobrze mi służy jako auto do jazdy codziennej, mimo że na początku miała stać w garażu i być robiona na weekend, wygląd pozostawia wieeeele do życzenia, ale silnik jest zdrowy, wymieniłem sprzęgło, skrzynia by się przydała nowa, albo przynajmniej poprawić trójkę, ale to tylko jak się jeździ dynamicznie, znany problem.
Uwielbiam sobie nią pojeździć powoli po wiejskich/leśnych asfaltach słuchając muzyki, jeśli mi padnie, to stracę jedyną przyjemność od czasu gdy się zaczął cały Corona-Cyrk.