Wpis z mikrobloga

@DawidXO: zgadza się. Mam dwie zamówione, jedna to ta anulowana, a druga z ostatniego rzutu. Z anulowanej zrobił mi się taki sam status jak z nowo zamówionej.

Jak będą mieli konsole to statusy będą się zmieniać. Zostaje czekać.
  • Odpowiedz
@testaccount9432: oni tego nie wiedzą, sam dystrybutor nie wie dokładnie ile rzuci akurat na PL. Sklepy sprzedają o ok 20% mniej tego co mogą i zostawiają sobie zapas. Jak już w styczniu dostaną info ile dokładnie będą mieli i będą w stanie z tego zaspokoić swoje poprzednie zamówienia, wtedy trafia też do sprzedaży z szybsza dostawą.
  • Odpowiedz
via Android
  • 0
@adam-wegrzyn Tak, to wiem, ale myślałem, że dostaniemy teraz jakieś maile, że zamówienie przyjęte do realizacji czy coś, żeby było choć w jakimś stopniu pewne, że przykładowo 30.01 mi nie anulują tego zamówienia.

I też nie wiem czemu niektórzy dostali maila, że termin dostawy na magazyn to 31.01, a niektórzy, w tym ja, takiego maila nie dostali.
  • Odpowiedz
@DawidXO: Znaczy ogólnie ja dostałem że zaksięgowali wpłatę. Ostatnio też zamawiałem z NeoNetu to dopiero przed wysyłką kilka dni dostałem że zostało przyjęte do realizacji i kiedy wysyłka się odbędzie.
  • Odpowiedz
@DawidXO: Nikt Ci nie zagwarantuje pewności realizacji zamówienia na miesiąc przed dostawą. NIKT. Taki status musi być i tyle. Co jeśli z przyczyn losowych partia konsol idących do PL uległa by poważnym uszkodzeniom w transporcie, np. podczas wypadku drogowego i połowa, a nawet całość dostawy nie nadawałaby się na wysyłkę do klientów? Takie rzeczy się zdarzają.
"Ale, ale.. Obiecaliście, że zrealizujecie zamówienie. Guzik mnie obchodzi, że to nie Wasza wina,
  • Odpowiedz
via Android
  • 0
@adam-wegrzyn a no to ja nawet nic nie dostałem, że zaksięgowali opłatę. Mam tylko od nich tego maila pierwszego, że zamówienie złożone i na PayU mam status, że opłacone.
  • Odpowiedz
@DawidXO: A, no to trochę inna sprawa. Maila potwierdzającego wpłynięcie środków powinni wysłać. Może jeszcze go dostaniesz, bo to że status PayU ma opłacone nie znaczy, że oni już to zweryfikowali. Ja byłem z tych co im anulowano zamówienie i dostałem o tym informację tego samego dnia co zrobiłem przelew. ¯\_(ツ)_/¯ Jak jutro wraz nic nie będziesz miał, zadzwoń na infolinię i dowiedz się czy Twoje środki zostały u nich
  • Odpowiedz
via Android
  • 0
@dzokej133
@Tomusfcb

Oni niepoważni są... Myślę, że kto nie zadzwoni/napisze to usłyszy coś innego. Zadzwoniłem teraz na infolinie i usłyszałem, że wszystko jest ok, opłata zaksięgowana, ale oni nie wysyłają teraz maili z potwierdzeniem, bo nie ma jednego produktu czyli ps5 i będą wysyłać te maile dopiero jak będzie produkt XD

A termin realizacji to Pani powiedziała, że 31 stycznia to oni dopiero będą mieli dostawę na magazyn.
  • Odpowiedz