Wpis z mikrobloga

Mój egzemplarz jakiś pechowy, 30 listopada pierwszy telefon do Sony w sprawie reklamacji. 21 grudnia konsola dalej w serwisie w Francji. Problem cewki ()

#ps5
  • 20
  • Odpowiedz
@dracaryss29: u mnie też cewki słychać, ale stwierdziłem że do lutego pogram na słuchawkach i zgłoszę to później do sony na wymianę, może będzie już lekko ulepszona rewizja konsol.
  • Odpowiedz
@dracaryss29: dlatego ja zglaszam problem po swietach dopiero ( ͡ ͜ʖ ͡)

Dzien dobry, zmienilem miejscowke i okazuje sie, ze mi cewki piszcza, a wczesniej konsola byla dalej i nie zauwazylem. Tutaj maja panstwo filmik ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
W menu konsola jest prawie niesłyszalna


@bomba4: Nie wiedziałem, że konsole się kupuje aby oglądać menu - przy cewkach menusy są ciche, ale przy jakiejkolwiek grze hałas i jego charakterystyka jest nie do zniesienia. Mogłem bez problemu grać na turbo odkurzaczu jakim było PS4 Pro - ale na PS5 z cewkami praktycznie nie da się grać.
  • Odpowiedz
@dracaryss29: Tylko tych egzemplarzy naprawdę cichych jest bardzo mało i szansa na ich zdobycie jest aktualnie niska. Ludzie na reddditach sprawdzali po 5 egzemplarzy i w każdym piszczały cewki. Dodatkowo po oddaniu na wymiane dostawali jeszcze glosniejsze egzemplarze. Konsol, ktore faktycznie sa ciche jest aktualnie malutko i nikt nie wie od czego to zalezy.
  • Odpowiedz
Ja również dziś dostałem nową z serwisu i piszczą cewki + mam wiatrak "ufo". Zgłosiłem jeszcze raz sprawę do supportu z decyzją że odeśle ja jeszcze raz ale poczekam aż wyjdzie jakaś poprawiona wersja konsoli
  • Odpowiedz
@dracaryss29: Nie jesteś sam. Ja moją wysłałem 27 listopada i nadal nie dostałem. Wczoraj dzwonilem kolejny raz na infolinie i pan Piotr poinformował ze "dnia 21 grudnia Francja podjęła decyzje o wymianie" i mam czekać ;)
  • Odpowiedz
@dracaryss29: Moja wg informacji z maila została wysłana na testy do Japonii. W międzyczasie "dwa działy we Francji wymieniały się mailami jaką procedurę zastosować w mojej sprawie" - niestety co dokładnie tam było nie dostalem informacji
  • Odpowiedz
@dracaryss29: na infolinii gość był mega zdziwiony ze wysłana została do Japoniii (i ze w ogole nie powinienem dostać tej informacji w mailu od supportu) - nie wiedział też co mojej dolegało mojej w takim razie ze musieli wysłać z Francji dalej - jak mowilem ze wyslalem ze tego samego powodu co wiekszość to mowil ze widocznie coś jeszcze musiało być skoro wysłali dalej. ( ͡° ͜ʖ ͡
  • Odpowiedz