Wpis z mikrobloga

@lronman: reklamuj miałem to samo. Zwalają na rodo że kurier nie miał nr i nie mógł zadzwonić a niby był pod domem xD można się #!$%@? bo szama nie dotarła ale chociaż hajs oddaja
@Kvothee bo dostawca nie ma numeru klienta, tylko kod przez który się z nim łączy dzwoniąc na infolinię, to że klienci często nie odbierają telefonu bo widzą warszawski numer do nich dzwoniący to już inna sprawa
@ohjohny: ja słyszałem że od 2 tyg jest jakaś awaria infolinii i nie mogą przełączyć, na ile to prawda a na ile głupie tłumaczenie nie wiem. A jeśli to prawda to kpina że awaria w tak dużej firmie trwa tyle czasu
@ohjohny: mieli pełny (nie dało się pomylić skoro jest dom jednorodzinny z numerem na furtce jak wół), nie wiem czy knajpa czy kurier zawinił bo już i tak nie dojdę ale wiem że uber zwraca hajs prawie od ręki w takiej sytuacji i o tyle dobrego