Wpis z mikrobloga

Widzisz jak ktoś porównuje sytuacje #cyberpunk2077 do #nomanssky albo #fallout76 i już wiesz że rozmawiasz z dzbanem.

No man sky - Niezależna gra małego studia która została sfinansowana ze zbiórki. Jej problemem była nuda. Każdy wiedział że projekt będzie się rozwijał z czasem - gra jest robiona przez małe niezależne studio. Oczekiwania ludzi były większe niż możliwości kilkunastu osobowego działu - rozwijała się jak obiecali i teraz jest rewelacyjna.

Fallout 76 - Od początku prezentowana w swojej formie. Każdy wiedział czym jest i jaką ma rozgrywkę. Hjetowana ze względu na słaby gameplay i dojenie marki. Sama gra była przeciętnym modem do oryginalnej odsłony, zabugowana ale nikt nikogo nie czarował. Było można w nią grać przed premierą na targach, od początku były z nią gameplaye - świadomy zakup z potencjałem na rozwój gry online (największy zarzut to niska jakość pierdół w kolekcjonerce, ale to chyba naprawili).

Cyberpunk 2077 - Najdroższa gra w historii, lata budowania oczekiwań. Fałszowanie gameplay, wyłudzanie pieniędzy na nieistniejące rzeczy (23 miliony złotych z funduszu, na rozwój inteligencji), bezczelne kłamstwa na temat działania i zakaz publikowania jakichkolwiek nagrań z samej rozgrywki (nawet dwa dni przed premierą) Celowe ukrywanie jakości wersji konsolowej, nie dając jej do recenzji. Reklamowanie gry mechanikami które nigdy nie istniały. Ciągłe przekładanie premier co i tak nic nie dało. Cenzurowanie internetu z filmów ludzi którzy dostali grę parę dni wcześniej. Jedna z najgorszych optymalizacji w historii. Kłamanie w zalecanej specyfikacji na komputery. Tragiczna jakość techniczna. Patch Day One. Przeciętna - słaba rozgrywka w wielu aspektach (tak fabuła fajna). Obiecanie bezproblemowych zwrotów kiedy nawet nie skontaktowali się z sony czy microsoftem - więc ci aktualnie zwroty odrzucają.
trejn - Widzisz jak ktoś porównuje sytuacje #cyberpunk2077 do #nomanssky albo #fallou...

źródło: comment_1608134718txXN2EBcEauKFy1TSaBOCu.jpg

Pobierz
  • 23
  • Odpowiedz
@trejn: najlepsze są te fikołki, które usprawiedliwiają już nawet nie sam stan gry, ale czas produkcji, jedni mówią 5 lat, inni 4, jeszcze inni 3, a niektórzy to mówią, że grę tak naprawdę to dopiero w 2018 zaczęli robić; jakby to miała być jakaś obrona tego gniota, którego zapowiadali i hajpowali jako dzieło stulecia już w 2015 i wcześniej. xD
  • Odpowiedz
Kłamanie w zalecanej specyfikacji na komputery.


@trejn: To znaczy, z czym skłamali w tym względzie? Bo z tego co kojarzę to nie było wiadomo ile klatek mają na myśli podając daną specyfikację, więc różnie to można było interpretować. Przy czym te wymagana były dziwne, typu postawienie obok siebie 1060 6 GB i 1660 Super.
  • Odpowiedz
@trejn: W tym przypadku "recommended" są dla high. Natomiast o 30 klatek to nawet 1060 może powalczyć (i 2060 z RTX), więc z czym skłamali?
  • Odpowiedz
@Rabke: ja #!$%@?ę, to nie jest obrona, tylko stwierdzenie stanu faktycznego. To że gra była robiona krócej niż się każdemu wydaje to jest wina tylko i wyłącznie CDPR.

Najdroższa gra w historii


??? 135 mln dolarów (produkcja+marketing) to jest połowa tego co wydano na GTAV (265 mln) oraz normalna kwota jak na multiplatformową grę AAA. Kurde o Destiny mówiono że kosztowała ok. 500 mln
  • Odpowiedz
@niochland: Przecież kobiety to tylko stażyści, żadna kobieta nigdy nie umiała nic na tyle dobrze, żeby pracować naprawdę. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Zadziwiające, że wykopki myślą, że wszystko, co kobiety dotkną, to #!$%@?ą, a sami są najbardziej #!$%@? mimo, że żadna kobieta nie dotykała ich nigdy, nawet matka karmiła z procy.
  • Odpowiedz