Aktywne Wpisy
![ZenujacaDoomerka](https://wykop.pl/cdn/c0834752/a1bec52f9854568b9e6752e4bd1c9ae13abf69fcc780f6488fad64a6f553e343,q60.jpg)
ZenujacaDoomerka +19
![ZenujacaDoomerka - Zakochałam się w postaci komputerowej (╥﹏╥) czemu żywi mężczyźni ...](https://wykop.pl/cdn/c3201142/377807702024a5c1f8406b006c785280db7864d1ee0f7116a34703f7c7d4dc7a,w150.jpg?author=ZenujacaDoomerka&auth=eee5c0128762352b70c50532ddf43374)
źródło: 1000015497
Pobierz
zbigniew23 +60
![zbigniew23 - Stan zdrowia Zera
#heheszki #bekazprawakow](https://wykop.pl/cdn/c3201142/ab3bbe5490681aa6050a7cabf0d922ee9a16bcfa5ac43deb30dfa5a16c2c0c63,w150.jpg?author=zbigniew23&auth=4a5163264db8cf7ee84f5c606bb74433)
źródło: temp_file5714635529489345839
PobierzSkopiuj link
Skopiuj linkźródło: 1000015497
Pobierzźródło: temp_file5714635529489345839
PobierzWykop.pl
źródło: comment_1607846584Opj1zFpKkQzSGs8ncShTK4.jpg
Pobierzźródło: comment_1607847279rBEZhcx0LiA1H8dYPgjYql.jpg
PobierzProblemem w Polsce jest toksyczne powietrze którego elektryki nie zanieczyszczają
Elektryk nie emituje żadnych cząsteczek stałych z napędu prosto ludziom pod nos, tylko wszystko leci przez rygorystycznie kontrolowane filtry elektrowni w szczerym polu. W przeciwieństwie do tego diesla, choć nowoczesnego, to zazwyczaj z wyciętym DPF-em, który nikogo
źródło: comment_1607851696MHvA9a6qGD6ERDcNRn1MJK.jpg
Pobierz@Kotlet_2137_schabowy: Jedyne faktyczne problemy to ich cena.
Myślisz, że jak ktoś chce zrobić czipa po taniości to wycina dpf? Sam takiego miałem w poprzednim dieslu. Wjazd, komputer, poklinanie, kasa, do widzenia. Usługa wycięcia dpf to też koszty, jak nie trzeba to się tego nie robi (tym bardziej,
Benzyna i gaz też wyginą same, bo do miasta będą elektryki ( ͡°
Teraz załóżmy, że w Polsce pojawia się milion, dwa, pięć milionów samochodów elektrycznych.
Sieć elektryczna robi brrr.
W Polsce nie pojawi się jutro 5 milionów aut elektrycznych z wielu powodów. To nie jest jednodniowa rewolucja i nigdy nie miała nią być. Na dzień dzisiejszy jak najbardziej mogą przesiadać się do nich bogatsi ludzie z przedmieść, którzy mogą ładować je u siebie w garażu. W garażu, gdzie ładowane będą z paneli fotowoltaicznych na dachu. Tacy ludzie nie eksploatują nadmiernie aut i zazwyczaj zmieniają je co 3-4 lata po jakimś leasingu. Trafią one na rynek wtórny za pół ceny i będą służyć następnym właścicielom przez wiele lat. A za te kilka lat infrastruktura jak najbardziej poradzi sobie z 50 czy 80 tys. samochodów elektrycznych. Wystarczy spojrzeć jak wyglądała kilka lat temu a jak jest dziś.