Wpis z mikrobloga

Musze pogratulowac dla CD Projekt Red bo dwa razy skopac gre na #ps4 to juz trzeba chciec i umiec. Rozumiem Wiedzmina 3 na PS4 - nowa platforma, brak doswiadczenia, gra po roku od wydania byla w miare grywalna i trzymala te 30 fps.

Ale zabrac sie za nowy produkt od poczatku wiedzac, ze bedzie smigac na tej samej konsoli i sie totalnie nie wyrobic (na PS4 wyglada to gorzej niz GTA V na Xboxie 360) to juz po prostu olanie tematu.

Kolega kupil na PSN i chce refund, kij z wygladem ale wywala go co chwile do menu. Na #ps5 jest ponoc lepiej, ale i tak jest masa bledow i wyrzuca do menu xD

I tak, wiem, ze PS4 to stary szajs ktory byl slaby juz w 2013 ale trzeba to bylo wziac pod uwage tworzac gre.
#cyberpunk2077 #konsole #gry
  • 8
@Marcines: absolutnie nie. Jak nie umieja w konsole to niech nie wydaja na nie gry.

Troche przypomina mi sie sytuacja z Crysis 1, wtedy nikt nie mogl odpalic gry na full, wersji konsolowych nie bylo nawet w planach ale kazdy to zrozumial. Oprocz inwestorow bo gra sprzedala sie kiepsko wiec 2 i 3 wydali na konsole.

Zapewne CDPR musialo zrobic wersje konsolowe a ze nie bardzo im sie chce to zrobili
@Wandsbeker: ja pierdziele. Po jakim czasie mam spodziewać się tego wywalania do menu? Wczoraj 6h bez bugów na #ps4 slim. Gra mega wciąga. Kolega też śmiga na slimce i po 8h zero problemów. Nie mam info od żadnego znajomego grającego na Pro. Mi ogólnie ciężko było się przyzwyczaić do trybu FPS. Taki trochę tryb jak w CS bez broni, tyle, że na padzie. Ale po godzinie już siadło i można było