Aktywne Wpisy
Blackhorn +20
Jak ludzie wytrzymują robotę non-stop z przerwami może na 2 tygodniowy urlop 2 razy w roku? Mi brakuje 2-3 miesięcznych wakacji jak #!$%@?, po paru latach pracy jestem kompletnie #!$%@? i mam już wszystkiego dość. Jedyne o czym marzę to właśnie taka długa przerwa żeby w końcu zwolnić, odpocząć, ogarnąć parę spraw osobistych. Od kiedy pracuję nie mam siły na nic, po godzinach już jestem w letargu z powodu zmęczenia i stresu.
njdnsjdnjs +5
czy ja kiedyś #!$%@? zasnę
cały dzień mi się oczy zamykały
#!$%@?
cały dzień mi się oczy zamykały
#!$%@?
Od czasu wydania #wiedzmin3 patrzy na nich cały świat, tak jak na Ubisoft, Blizzard, etc. W tym momencie nie mogą wydać gry bez wielkiej akcji marketingowej i wielkiego hype i każdy liczy na następce wieśka, przy czym wiadomo, że trzecia gra z tego uniwersum, w tym samym stylu, w tak krótkim czasie może zwyczajnie się przejeść. Coś wydać muszą, na czymś muszą zarabiać, więc postanowili spróbować innej konwencji. Jako studio robią to po raz pierwszy, z doświadczeniem w budowie fabuły, ale bez żadnego doświadczenia w mechanice strzelania, jazdy autem, etc.
Zbyt krótki deadline, bugi, brak doświadczenia zespołu, chaos produkcyjny, dziwny system walki i przestarzały silnik graficzny? Tak w zasadzie dokładnie powstawał pierwszy #wiedzmin . Nie był grą wybitną, nie był tragiczny, ale otworzył im furtkę do stworzenia drugiej i trzeciej części, w której już z doświadczeniem zrobili to lepiej. I też są tam bugi.
Być może hype jest za duży jak na tę grę. Być może było za mało czasu, są zmuszeni wydać ją z błędami. Być może zamiast świetnej gry wyjdzie gra poprawna, albo nawet słaba. Jednak na pewno otworzy im to drogę do nowej marki. W końcu fallout 2 był lepszy od 1, morrowind od buggerfalla, AC, COD, Gothic i masa innych serii.
Po doświadczeniach z poprzednich produkcji możemy być kilku rzeczy pewni - studio jest w stanie zrobić świetną fabułę i pracować pod presją czasu, więc na pewno błędy, które widzimy, zostaną szybko naprawione, a i istnieje spora szansa, że przedstawiona historia obroni się sama. A jeśli nie i jednak będzie kompletna klapa? Cóż, jestem pewien, że i tak wyjdą na plus, będą kontynuować swoją pracę i być może odkupią swoje winy sequelem, na który i tak wszyscy się rzucą.
@ProgramistaHTML: Nie. Powodem jest ogromny naklad kasy, czasu i obietnic, a gra jest #!$%@?.
@ProgramistaHTML: nie. Jedynym powodem jest masa bugów.