Nie znam takich rozwiązań. Przy klimatyzacji automatycznej nie ma potrzeby częstej zmiany ustawień. Praktycznie przez cały rok jeżdżę na temp. 20,5 i kierunek/prędkość nawiewu na auto.
@r4do5: Kierunek i siła nawiewu. To dla mnie priorytet względem temperatury więc zawsze są jakieś korekty na klimatyzacji i nigdy nie jest w pełnym automacie. Nie może wiatrak chodzić ani tak głośno by radia nie było słychać ani tak słabo by w ogóle nie było czuć powiewu świeżego powietrza.
@pogop: trójka na pewno, po prawej, niestety tylko temperatura chyba, a nie sila nawiewu w sumie to nie wiem czy więcej amerykańskich toyot tego nie ma
@StukilowaRurzowa: fajny ficzer, podoba mnie się to, zwłaszcza, że u mnie trzeba nieźle nurkować, zeby cokolwiek zmienić w klimie i bez odrywania wzroku od drogi się nie da.
@pogop: No u mnie to jest na pokrętła normalnie więc po krótkim przyzwyczajeniu umiem zmienić wszystko bez patrzenia, ale w tych nowych autach, gdzie już wszystko jest na ekranie, to totalna masakra.
@SpalaczBenzyny: Nie wiem, czy to jest przewaga dzięki technice, ale Creative tehnolożi grupy PSA nie ogarnia tego, że mi zimno w stópki i czasami mam potrzebę skierowania tam nawiewu wraz z podkręceniem temperatury.
Cały wykop #!$%@?... Wyborcy Tuska z wykopu, uśmiechnięci, tolerancyjni fajnopolacy, ryją bekę z zamachu na premiera obcego kraju bo jest prawicowcem xD
#pytanie #samochody #motoryzacja
Nie może wiatrak chodzić ani tak głośno by radia nie było słychać ani tak słabo by w ogóle nie było czuć powiewu świeżego powietrza.
w sumie to nie wiem czy więcej amerykańskich toyot tego nie ma
Komentarz usunięty przez autora