Wpis z mikrobloga

Mirki, będę oddawał w poniedziałek #macbook do naprawy w #cortland. Sprzęt brany w leasing na firmę, faktury nie mam ale mam umowę leasingową z wyszczególnieniem sprzedającego. Poszły porty usb-c po pół roku użytkowania (dało radę żyć jak się trzyma kabel pod odpowiednim kątem) ale teraz poszedl jeszcze monitor po 1,5 roku od zakupu komputera. Z racji tego że roczna gwarancja apple już nieobowiązuje, chcę oddać sprzęt do punktu zakupu (cortland) celem naprawy z tytułu rękojmi. Ktoś wie jak się przygotować do tego, żeby na miejscu nie było problemów z przyjęciem i żeby proces szybko przebiegł? Jakieś kruczki prawne są gdzieś? Wada wystąpiła samoistnie podczas normalnego użytkowania sprzętu, więc problemów raczej nie powinno być ale mimo wszystko wolę się upewnić żeby potem nie było niespodzianek.

#apple #serwis #gwarancja #rekojmia
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@notedeagle: @orkin2913: Rękojmia dotyczy też leasingu https://poradnikprzedsiebiorcy.pl/-rekojmia-za-wady-w-leasingu-co-zrobic-gdy-rzecz-jest-wadliwa

Poza tym skontaktowałem się nie tak dawno na czacie z pracownikiem cortlandu i zaznaczyłem że leasing, mówił ze raczej nie powinno być problemu. Ale kij wie kto pracuje na czacie internetowym, więc mimo wszystko pytam was przed czym ewentualnie się przestrzec albo czy są jakieś konkretne formuły których trzeba użyć żeby przyjęli na serwis z rękojmi.
  • Odpowiedz
@MuchomorSromotnikowy: Rękojmia dotyczy laptopów branych w leasing, co nie zmienia faktu, że zasadniczo w przypadku sprzedaży między przedsiębiorcami rękojmia jest wyłączona przez sprzedającego. Ponadto uprawnienia z tytułu rękojmi przysługują względem bezpośredniego sprzedającego. Gwarancja producenta realizowana jest przez dowolny autoryzowany serwis.
  • Odpowiedz