Aktywne Wpisy
ryzu +26
my już pod aresztem śledczym, #budda pdw
Ukiss +86
Łódzka Manufaktura przed i po rewitalizacji
Więcej moich ciekawostek: #losoweciekawostki
#ciekawostki #lodz
Więcej moich ciekawostek: #losoweciekawostki
#ciekawostki #lodz
Nigdy wcześniej z tą kreskówką się nie spotkałem w dzieciństwie, a jak teraz patrzę, to pewnie siedziałbym przy tym godzinami, sztos.
Patrzę na wiki i dopiero pokazywali w nickelodon w 2008. Chyba Cartoon Network i Jetix za dużo zabierało czasu i dlatego ominęła mnie ta animacja w dzieciństwie. Trochę szkoda, chciałbym znać reakcje swojego dziecięcego ja.
Czy nickelodon był jakoś popularny wśród dzieciaków urodzonych pod koniec lat '90? Czy tylko mnie to minęło?
To bardzo dziwne, bo szczątkowo pamiętam #dragonballz sage buu na tvn 7, gdy miałem około 6 lat(2003 rok), potem oglądałem Króla Szamanów w 2005-2009, naruto, power rangers. Oban star racers, Galactik Football,Yin Yang Yo!, Ach ten Andy!, Odlotowe Agentki :D. Kojarzę jeszcze Bobobō-bo Bō-bobo, to o tym gościu co atakował włosami z nosa, to musiała być ostatnia animacja na jetixie, którą oglądałem. Potem przeszedłem na cartoon network, gdzie bliźniaki cramp, knd, xiaolin pojedynek mistrzów, krowa i kurczak, mroczne przygody billyego i mandy, edd ed i eddy wtedy leciały, w sumie chyba też Chowder(nie przepadałem za tą kreskówką, to było tak głupie, że aż żal było patrzeć).
Włączyłem legende korry, animacja jeszcze lepsza. Sztos historia, animacja, muzyka. Nie wiem jakim cudem byłem tak ślepo zapatrzony w Naruto czy Shaman King, skoro oni nie dorównują do pięt ani #legendaaanga, a tymbardziej #legendakorry.
Walka Ozaia i Aanga była bardziej ekscytująca dla mnie niż walka Madary z Naruto.
Czy ominąłem jakieś animacje, które warto nadrobić?
#przemysleniazdupy #mangowpis #kreskowki
@raezil: Nickelodeon miał mniejsze szanse być popularny, bo pojawił się w Polsce dopiero w 2008 roku. Potem też trochę trwało, zanim przebił się do najpopularniejszych dostawców telewizji. Jetix i CN, które był na rynku już od 10 lat, zdążyły sobie wyrobić popularność i dostępność w kablówkach.