Wpis z mikrobloga

#bangood
Miraski mam problem, może ktoś się spotkał z taką sytuacją.
Kupiłem w czerwcu drona Xiaomi FIMI x8, zamowiony bo głownie na bangood był w przedpremierze, w Polszy przez dluzsza chwile nie szlo go dostac.
No i troche dostalem za swoje, dron po prostu przestał działać, tzn działa, nie działa podgląd z kamerki i funkcja nagrywania.
W nic nie uderzył, po prostu z dnia na dzień kaput.
Bangood proponuje mi jakieś 100$ refund, ogólnie mam wykopcone w te ich refundy bo mam utopione 1600zł, gdzie nawet za duzo nim nie polatałem.
Chciałem dopytac, orientuje sie jak wyglada gwarancja producenta w takim wypadku, gdzie sie kontaktowac itp?
Bangood informuje ze gwarancja obejmowala 3 miesiace (XD), raczej watpie, ze xiaomi daje 3msc gwarancji.
  • 1