Aktywne Wpisy
mirko_anonim +8
✨️ Obserwuj #mirkoanonim
Piszę najpierw tutaj, w poniedziałek lecę rozmawiać z papugą ale chcę poznać opinie osób, które może przerabiały temat.
Posiadam psa z lękiem separacyjnym (3 letni). Pies niestety jest zwierzakiem "covidowym" tj. wychowywany od szczeniaka z osobą pracującą zdalnie (do teraz), który przez to nie był przyzwyczajony do długich rozstań z człowiekiem. Trenowaliśmy wyjścia symulowane na 10/15/30/60+ minut w formie treningu ale nie odwzoruje to normalnego wyjścia na 8h do
Piszę najpierw tutaj, w poniedziałek lecę rozmawiać z papugą ale chcę poznać opinie osób, które może przerabiały temat.
Posiadam psa z lękiem separacyjnym (3 letni). Pies niestety jest zwierzakiem "covidowym" tj. wychowywany od szczeniaka z osobą pracującą zdalnie (do teraz), który przez to nie był przyzwyczajony do długich rozstań z człowiekiem. Trenowaliśmy wyjścia symulowane na 10/15/30/60+ minut w formie treningu ale nie odwzoruje to normalnego wyjścia na 8h do
Zawiera treści 18+
Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.
Miraski mam problem, może ktoś się spotkał z taką sytuacją.
Kupiłem w czerwcu drona Xiaomi FIMI x8, zamowiony bo głownie na bangood był w przedpremierze, w Polszy przez dluzsza chwile nie szlo go dostac.
No i troche dostalem za swoje, dron po prostu przestał działać, tzn działa, nie działa podgląd z kamerki i funkcja nagrywania.
W nic nie uderzył, po prostu z dnia na dzień kaput.
Bangood proponuje mi jakieś 100$ refund, ogólnie mam wykopcone w te ich refundy bo mam utopione 1600zł, gdzie nawet za duzo nim nie polatałem.
Chciałem dopytac, orientuje sie jak wyglada gwarancja producenta w takim wypadku, gdzie sie kontaktowac itp?
Bangood informuje ze gwarancja obejmowala 3 miesiace (XD), raczej watpie, ze xiaomi daje 3msc gwarancji.