Wpis z mikrobloga

Czy ktokolwiek kto dostał maila o anulowaniu zamówienia (nie z systemu tylko jakby od konkretnej osoby z imienia i nazwiska) ma je już anulowane również w systemie na stronie? Mi przysłali niby, że anulowane będzie a w systemie nadal „Oczekuje na potwierdzenie realizacji”. Udało mi się zamówić i opłacić przez PayU i nadal w PayU mam status płatności „Opłacone”.

#neonet #ps5
  • 13
  • Odpowiedz
@kuta_senator: Mam tak samo. Na FB neonetu był post, że w przypadku płatności PayU zwrot będzie do około dwóch dni. Zobaczymy koło środy, jak nie będzie kasy na koncie to trzeba dzwonić.
  • Odpowiedz
@kuta_senator: ja dzwoniłem dzisiaj na infolinię i jeśli nie otrzymałeś maila o anulowaniu, to znaczy że nie ma cię w bazie i nie masz co liczyć na wcześniejsze info o nowym dropie
  • Odpowiedz
przeczytaj jeszcze raz co napisałem :)


@kuta_senator: przeczytałem, i tłumaczę ci swoją sytuację. Maila nie otrzymałem, a od pracownika neonet usłyszałem że zamówienie jest anulowane. Po ponownym telefonie do nich dowiedziałem się, że nie mam co liczyć na info, bo brak maila z systemu oznacza, że nie ma mnie w bazie
  • Odpowiedz