Wpis z mikrobloga

Kupiłem 2 lata temu Redmi 6 w #xkom i niestety zauważyłem, że zaczął się przebarwiać wyświetlacz w prawej części. Chcę go odesłać w ramach reklamacji, ale widzę, że mam dwie możliwości: albo bezpośrednio do serwisu "CCS", albo za pośrednictwem X-Komu. Którą ścieżką lepiej tutaj podążać?
#xiaomi
  • 21
@aspk lepiej z rękojmi, ale nie jest powiedziane że serwis będzie cisną że usterka z Twojej winy jest¯_(ツ)_/¯. Taki wspaniały serwis.
@Bi4ly: po 2 latach, chcesz zgłaszać budżetowy telefon za 600zł bo Ci się ekran przebarwił xDDDDDD?
Miałem dokładnie to samo- wersja Redmi to telefony mega budżetowe. Po prawej stronie zaczynał się robić 'żółty'.
Następnym razem weź mi8 (na tamten czas to był flagowiec), teraz takim flagowcem jest mi10 (koszt 2400zł) ale wtedy zapłacisz 1800zł a nie 600.
Mi 8 mam do teraz i śmiga cały czas jak rakieta.

PS. nie ośmieszaj
@shaelix92: nie rozumiem, dlaczego się mam ośmieszać. Kupiłem nowy telefon, ale skoro ten jest na gwarancji, to dlaczego mam go wyrzucać, a nie podjąć próbę naprawy? To jest moje prawo jako konsumenta, więc dlaczego miałbym z niego nie skorzystać? "xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD"

@Fedain: dzięki, tylko nie pytałem o to gdzie, się zwrócić z rękojmią, tylko czy wysyłać bezpośrednio do serwisu, czy wybrać x-kom jako pośrednika. Na ich stronie masz możliwość wyboru, czy
@Bi4ly: daj znać czy uznali reklamacje ( ͡° ͜ʖ ͡°) Ja wiedziałem że telefon przegrzałem i głównie była to moja wina, jak Ty chcesz naciągać firmy w ostatnim miesiącu gwarancji na naprawę uszkodzenia, do którego się przyczyniłeś to takie trochę cebulactwo.
Mi by było wstyd takie coś wysyłać xD

@voucher_z_biedry: taaaa, tak sobie to tłumacz ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@shaelix92: nie rozumiem, dlaczego uznajesz to za naciąganie i dlaczego uważasz, że to moja wina. Gwarancja obowiązuje do końca listopada, więc do końca listopada mam prawo z niej skorzystać. Jak przyczyniłem się do uszkodzenia? Używając telefonu? Prawdopodobnie klej łączący dotyk i wyświetlacz się przebarwia, bo tak to wygląda. Ten telefon tak, czy inaczej nie będzie już przeze mnie używany, ale nie rozumiem tej postawy, wg. której nie powinienem go wysyłać do