Wpis z mikrobloga

Czy mógłby mi ktoś powiedzieć, czy jest coś, co mogę zrobić w mojej obecnej sytuacji związanej z #reklamacja w #morele ?

W październiku, około 3 tygodnie po zakupie karty graficznej złożyłem reklamację (karta działała niepoprawnie) i odesłałem ją do sklepu. Ta została przekazana serwisowi zewnętrznemu. Dopiero równo po miesiącu od rozpoczęcia procesu reklamacyjnego, pomimo moich wcześniejszych zapytań, dostałem następującą informację.

Twój produkt zostanie naprawiony, o kolejnych etapach zgłoszenia powiadomimy cię drogą elektroniczną.

W związku z tym, że kolejne dni mijały, w niedzielę spytałem, czy istnieje możliwość po prostu zwrócenia mi pieniędzy za zakup. Dostałem odpowiedź od osoby obsługującej reklamację, że oczekuje ona na informację zwrotną. Cały tydzień minął, nie dostałem żadnej wiadomości. Dziś rano napisałem ponownie, czy moje pytanie o zwrot pieniędzy zostało rozpatrzone. Po kilku godzinach odpowiedź:

Drogi Kliencie,
najmocniej przepraszam, za wydłużony czas realizowania zgłoszenia. Skontaktowałem się ponownie z serwisem w celu ustalenia terminu zakończenia reklamacji.

Standardowy tekst kopiuj-wklej i oczywiście brak odpowiedzi na moje pytanie.

Nie mam pojęcia co robić, czy jest jakaś inna opcja poza grzecznym czekaniem aż łaskawie zostanie mi zwrócony produkt?

#kiciochpyta #pcmasterrace