Wpis z mikrobloga

@pablo397: Nuda, 100h robienia tego samego co robisz w pierwszych 5-10h, totalne rozjechanie się głównego wątku, beznadziejność podbojów, od których nic nie zależy, denne dialogi, wyspy i wysepki od pewnego momentu wyglądające niemal identycznie, usranie mapy nic nie znaczącymi znajdźkami, zerowy poziom wyzwania, szybko stajesz się op i masz tą samą klepankę przez kolejne kilkadziesiąt godzin, bezsensowny system najemników, nic nie znaczące wybory. No generalnie wrzucenie do tej gry wszystkiego, ale
  • Odpowiedz
@kaczek93: Opisałeś Wiedźmina 3 xD
Co wcale nie znaczy, że Wiedźmin i Assassin's Creed to gry złe. Są cholernie wciągające, a zawdzięczają to klimatowi (świat Sapka, Starożytna Grecja), muzyce (Percival w przypadku Wiedźmina, szanty, motyw "Ezio" czy "rodzinki" z AC).

Nic nieznaczące wybory? Wybory w grach ogółem mało znaczą, a jednak w obu przypadkach czuć, że "coś" się zmieniło. I to coś ma moc. W AC konsekwencje poznajemy w wielu przypadkach
  • Odpowiedz