Wpis z mikrobloga

Mircy, nie znam się za dobrze, wiem co to #qled, #oled czym się różnią, wady i zalety.. Ale nie rozumiem tego dlaczego jeden #telewizor 60 cali kosztuje 3500zł a inny 55 cali potrafi kosztować 10 000zł.

Doradźcie proszę który z tych telewizorów wg Was warto wziąć? Bądź jakieś inne propozycje? Co do audio to po premii rocznej mogę jakieś dokupić więc to nie jest kluczowa sprawa, zależy mi na 100Hz (gram pod PC raz na parę dni), rzadko oglądam telewizję, więcej Netflix. Na systemie smart mi też jakoś bardzo mocno nie zależy bo TV będzie podpięty też pod PC ale jak będzie działać to pewnie będę korzystać.

Korzystam z TV średnio 6 godzin tygodniowo. Interesuje mnie rozmiar minimum 60 max 65 więcej to jak dla mnie przesada. Odległość od kanapy do #tv mam 3m. Widzę że jeden z tych które obserwuję ma lepsze głośniki, możliwe że nawet dałoby się tego słuchać bez zestawu... Mam jakieś kolumny i subwoofer które mogę wykorzystać do audio tylko ampli musiałabym dokupić. Co sądzicie o moich typach? I jeszcze pytanie dodatkowe - czy to Waszym zdaniem najlepszy moment na zakup czy raczej za kilka tygodni będą lepsze oferty? #rtv

https://www.neonet.pl/product-compare?item1=100342354&item2=4295319&item3=100348750&item4=100342356
Pobierz Plotkova99 - Mircy, nie znam się za dobrze, wiem co to #QLED, #OLED czym się różnią, ...
źródło: comment_1604682131PWMFP4BLzK4gQ0c7D6QvVo.jpg
  • 9
Na pewno nie kupuj sony. Chłam jakich mało. Niektóre telewizory mają bardzo niewygodne czy tam specyficzne menu, np LG, warto to sprawdzić na żywo. Fajnie jak ma smart tv który można zaktualizować lub jeszcze lepiej zainstalować dodatkowe aplikacje. A jak monitor głównie ma być to wiadomo wszystkie cyferki są ważne. Nie warto dopłacać do „ lepszych” wbudowanych głośników. Ze szględu na rozmiar nie mają prawa dobrze zagrać. Niektóre telewizory mają podświetlenie od
@AngelFromHell: Ale ja nie dostrzegam różnic między tymi telewizorami za bardzo ;). W każdym razie budżet około 5000.