Mam problem z pompą ciepła Daikin (ERLQ016CAW1). Jednostka wew. mówi, że jest "brak komunikacji z jednostką zew.". Pompę mam już po gwarancji, a serwis pogwarancyjny Daikin... pozostawia wiele do życzenia.
Czy jestem sam w stanie sprawdzić jaki jest powód dlaczego jednostka zewnętrzna nie działa? Mam 2 takie same pompy i druga działa bez zarzutu. Wczoraj sprawdziłem czy problem nie leży w przepalonym którymś z bezpieczników, ale wygląda na to, że wszystko jest ok.
@Emil_L poszukaj na YT gięcia Nietypowe rozwiązania i zadaj mu pytanie. Bez schematu i organoleptycznego kontaktu z pacjentem może być ciężko ale spróbuj.
@Emil_L: to jest to, czego obawia się każdy użytkownik pompy ( ͡°͜ʖ͡°) w tym ja. Trzymaj się, życzę powodzenia w dalszej eksploatacji ... pomóc niestety nie umiem.( ͡°ʖ̯͡°)
@ksiak: Pojęcia nie mam jak to sprawdzić. Chodziło mi tylko o to, że naocznie wygląda to w ten sposób, że żaden kabelek nie jest odłączony czy przegryziony.
@Emil_L: szukaj dtr do urządzenia, tam będziesz miał całe info co robić, bo problem jest rozległy. Masz błąd braku komunikacji, a to oznacza tylko tyle, że j. zew nie odpowiada - a przyczyną być wszystko. Uszkodzone kable, zakłócenia na linii, brak styku, uszkodzony sterownik na płycie zew, spuchnięte kondensatory... Czasami pomaga zwykły restart przez zdjęcie napięcia - próbowałeś tego?
@rowerowyrajd: Niestety nie pomógł restart. Dotarłem do firmy, która przynajmniej odpowiada i próbuję ich namówić, aby przyjechali i przejrzeli pompę. Szczerze powiedziawszy to mam bardzo dużą ochotę odezwać się bezpośrednio do Japonii i opowiedzieć jak cudownie jest traktowany klient Daikina w Europie.
@rowerowyrajd: Pompa u nas działa głównie w miesiącach letnich z przerwą, kiedy temp. spada poniżej 0 stopni, bo wtedy wyłączamy pompy i uruchamiamy piec gazowy.
na razie sporządziłem sobie taką "listę życzeń" są to książki które zainteresowały mnie po opisie lub zostały mi polecone, na razie chyba i tak będę kontynuował czytanie biblii ktoś z was czytał którąś z tych pozycji? jakieś zdanie na jej temat?
Mam problem z pompą ciepła Daikin (ERLQ016CAW1). Jednostka wew. mówi, że jest "brak komunikacji z jednostką zew.".
Pompę mam już po gwarancji, a serwis pogwarancyjny Daikin... pozostawia wiele do życzenia.
Czy jestem sam w stanie sprawdzić jaki jest powód dlaczego jednostka zewnętrzna nie działa?
Mam 2 takie same pompy i druga działa bez zarzutu. Wczoraj sprawdziłem czy problem nie leży w przepalonym którymś z bezpieczników, ale wygląda na to, że wszystko jest ok.
Komentarz usunięty przez moderatora
@Emil_L: na logikę do sprawdzenia najpierw połączenia, czyli przewody czy gdzieś coś nie podgryzło/przełamało się itp.
@Emil_L: wygląda? To znaczy "przedzwoniłeś" każdy przewód łączący obie jednostki?
Trzymaj się, życzę powodzenia w dalszej eksploatacji ... pomóc niestety nie umiem.( ͡° ʖ̯ ͡°)
Czasami pomaga zwykły restart przez zdjęcie napięcia - próbowałeś tego?
Szczerze powiedziawszy to mam bardzo dużą ochotę odezwać się bezpośrednio do Japonii i opowiedzieć jak cudownie jest traktowany klient Daikina w Europie.