Wpis z mikrobloga

@Policjant997: gra w ruchu wygląda trochę gorzej niż na statycznym obrazku a także jakbyś odpalił ją na domowym sprzęcie poprzez kompresję obrazu ale gorszy jest "feeling" input laga do którego się idzie przyzwyczaić ale mimo wszystko występuje.
@Policjant997: tak widać. Obraz jest lekko rozmyty a nie ostry jak brzytwa. Ustawienia masz na 1080p a przez streaming obrazu otrzymujesz do monitora coś pomiędzy 720p a 1080p.

Ps. Widać po dolnych napisach i po brązowym budynku po lewej na pierwszym planie.

Dodam że w ruchu jest to bardziej widoczne.
@nocny: zresztą na YT pełno porównań gier Geforce Now vs gra lokalnie i bez zatrzymania obrazu i przybliżonego zerknięcia i porówniania nie da się odróżnić na czym gra jest odpalona.
No chyba, że ty masz racje, a wszyscy dookoła się mylą.
@nocny: #!$%@? pod każdym moim postem, że jest różnica i wyolbrzymiasz jakby gra była niegrywalna przez to, a ja ciągle zaznaczam, że w ruchu jest niezauważalna. Przyznam Ci racje, że tak różnica jest, ale w ruchu nikt tego nie wychwyci. To tak jak z niektórymi ustawieniami graficznymi High vs Ultra. Różnica jest ale dopiero jak ci ktoś palcem pokaże. Fajnie pokazują to opcje graficzne w Watch Dogsie gdzie każda zmiana jest
źródło: comment_1604253623QWAgZLxDTZ9d2ydAwhDDkC.jpg
@Policjant997: ok, dzięki. ogólnie ja próbowałem już wszystkiego i nie ma jakiejś tragedii, input lag nie jest straszny, ale serio na pierwszy rzut oka widać, że to nie jest gra odpalona na komputerze, streamy z twitcha mają lepszą jakość ;/
@Policjant997: Dobra, już wiem. Z jakiegoś powodu w grach gdzie jest wiele liści np. witcher3, bannerlord wszystko wygląda jak GÓWNO. podobno coś po stronie nvidii. spróbowałem innych gier np killing floor i wszystko wygląda super.

na szczęście w cyberpunku nie będzie lasow xD