Wpis z mikrobloga

Witam serdecznie,

Od ponad roku jestem posiadaczem telewizora marki TOSHIBA.

Problem polega na tym, że od samego początku, nie mam możliwości, aby oglądać filmy na Netflix, dlaczego?
W momencie kiedy wchodzę w aplikacje poprzez SmartTV, na samym starcie wyskakuje mi "rzekomy" brak połączenia i kod ui-800-3. Dodam, że inne aplikacje działają normalnie z internetem typu YouTube itd.

Niestety, dział pomocy Netflixa jest zielony w takich sprawach i jedyne co mogą mi pomóc to odesłać do "pomocniczego" artykułu, który nic mi nie daje i jest dla mnie bezużyteczny, ponieważ wszystkie kroki opisane w tym artykule nie odpowiadają rzeczywistemu naprawieniu problemu.

W momencie kiedy wejdę w opcję "Więcej szczegółów" - sprawdzam sieć, wszystkie punkty zaznaczone są pozytywnie zielonym haczykiem, czyli połączenie internetowe jest.

Dodam, że nie miałem nigdy nawet opcji, aby się zalogować - cały czas ten jeden błąd.

Czy ktoś posiadał z tutejszych osób podobny problem i wie, jak go naprawić?
Widziałem poprzedni post tutaj w tym samym temacie, aczkolwiek nikt nie napisał, JAK naprawić problem, dlatego może znajdzie się tutaj osoba "doświadczona w bojach", który ten problem już ma za sobą.

#netflix #toshiba
  • 6
@VEEF: ale to raczej dalej problem z oprogramowaniem, więc system systemem ale zapytajmy w netflixie czemu nie mam obrazu skoro płacę? xD

Nie zdziwiłbym się jakby toshiba wyrzuciła wsparcie netflixa z jakąś aktualizacją.