Aktywne Wpisy
![siedzacyByk](https://wykop.pl/cdn/c3397992/siedzacyByk_nE5cw0MQEB,q60.jpg)
siedzacyByk +179
#mecz Ja nie wiem co ta Maja Lewemu zrobiła czy obiecała, ale potrzebujemy jej przed kadrą.
![siedzacyByk - #mecz Ja nie wiem co ta Maja Lewemu zrobiła czy obiecała, ale potrzebuj...](https://wykop.pl/cdn/c3201142/93c6709e17d1531656cf1f95a062593b9a1e8e3670e66ecfb179a0567d20ddf1,w150.jpg?author=siedzacyByk&auth=bf62dbc50aba118a1aa6739f3ef6620d)
źródło: Zdjęcie z biblioteki
Pobierz![baton967](https://wykop.pl/cdn/c0834752/c05e5dbfa5b1bbbaccd34cc9588cdb36a35e632f6e050c722899f7273275a58c,q60.jpg)
baton967 +14
#przegryw jakbym mogl codziennie zasypiać wtulony w babę jakoms to bym chodził jak nakręcony, jeszcze bym prace znalazł i robił nadgodziny, a tak to nie mam siły na nic
w tym na znalezienie baby i weź tu znajdź rozwiązanie jak go nie ma
w tym na znalezienie baby i weź tu znajdź rozwiązanie jak go nie ma
Od ponad roku jestem posiadaczem telewizora marki TOSHIBA.
Problem polega na tym, że od samego początku, nie mam możliwości, aby oglądać filmy na Netflix, dlaczego?
W momencie kiedy wchodzę w aplikacje poprzez SmartTV, na samym starcie wyskakuje mi "rzekomy" brak połączenia i kod ui-800-3. Dodam, że inne aplikacje działają normalnie z internetem typu YouTube itd.
Niestety, dział pomocy Netflixa jest zielony w takich sprawach i jedyne co mogą mi pomóc to odesłać do "pomocniczego" artykułu, który nic mi nie daje i jest dla mnie bezużyteczny, ponieważ wszystkie kroki opisane w tym artykule nie odpowiadają rzeczywistemu naprawieniu problemu.
W momencie kiedy wejdę w opcję "Więcej szczegółów" - sprawdzam sieć, wszystkie punkty zaznaczone są pozytywnie zielonym haczykiem, czyli połączenie internetowe jest.
Dodam, że nie miałem nigdy nawet opcji, aby się zalogować - cały czas ten jeden błąd.
Czy ktoś posiadał z tutejszych osób podobny problem i wie, jak go naprawić?
Widziałem poprzedni post tutaj w tym samym temacie, aczkolwiek nikt nie napisał, JAK naprawić problem, dlatego może znajdzie się tutaj osoba "doświadczona w bojach", który ten problem już ma za sobą.
#netflix #toshiba
@VEEF: a jaki ma byc w sprawach #!$%@? systemu Toshhiby? Co to w ogóle za pomysł z uderzaniem do Netflixa?
Nie zdziwiłbym się jakby toshiba wyrzuciła wsparcie netflixa z jakąś aktualizacją.