Wpis z mikrobloga

Czy do glover będę mógł się zalogować dopiero jak mi wyślą PIN do karty? Za każdym razem jak próbuję się zalogować wyskakuje mi "Please upgrade your current version of the Glovo app to continue.". A pobrałem najnowszą wersję...
#glovo
  • 8
  • Odpowiedz
  • 0
@astelix siema, mi przyszedl wlasnie sms z haslem. gdy probuje sie zalogowac swoim mailem i haslem wygenerowanym przez glovo pokazuje mi, ze konto nie istnieje, a mam plecak itd. wiesz moze co sie dzieje?
  • Odpowiedz
@Noroom: wiem że troche czasu minęło, ale pytanko bo mam ten sam problem, jak sobie z tym poradziłeś? Bo ja juz czekam ponad tydzień a nie dzień roboczy xD
  • Odpowiedz
  • 0
@jonkej no wlasnie ja jestem glupi w #!$%@? bo wtedy mialem 3 maile i przez tydzien czekalem na maila a to haslo bylo na tym jednym ktorego nie sprawdzalem XD
ale napisz do supportu to pewnie pomoga
  • Odpowiedz