Wpis z mikrobloga

@Robaczek831: jeżeli ktoś ci mówi, że gra chodzi 60fps to znaczy, że tak ją zooptymalizowali, że by i pociągneła może 100fps momentami ale ją ucieli do 60 aby wyświetlacze 60hz dawały radę. A jak gra chodzi 30fps to też jest to ucięte aby nie było skoków płynności.
  • Odpowiedz
@Robaczek831: W USA mają prąd 60 Hz więc ich telewizory działały w 60 Hz, z czasem przestało mieć to znaczenie ale standard pozostał. Z racji tego że wyświetlanie kolejnych klatek musi być zsynchronizowane z częstotliwością odświeżania ekranu gry muszą wyświetlać obraz równo z kolejnymi oknami na odświeżanie. 30 Hz to połowa 60 Hz czyli wystarczy dublować klatki żeby utrzymać synchronizację
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@Dave987654321: kiedyś czytałem artykuł, że stąd się przy okazji wzięło, że 30 fps to zupełnie komfortowa płynność, a 60 to już ideał, a powyżej w ogóle ludzkie oko nie nadąża patrzeć
  • Odpowiedz