Aktywne Wpisy

JohnnyPomielony +211
Kilka młodych p0lskich studentek wpadło na pomysł, by organizować imprezy z serii "afro vibes" czyli w skrócie na parkiecie kilkudziesieciu mokebe z erazmusa + p0lki. Pierwsza taka impreza odbyła się a jakby inaczej w Warszawie. Zrozpaczone młode dziewczyny pisały w komentarzach że też by chciały ja taka imprezę, organizatorka uspokoiła witaminki że dla każdej znajdzie się czarny boleć bo ruszają z tournee po wszystkich większych miastach w PL ( ͡° ͜

qew12 +43
Jestem dzis zadowolony z lekarza psychiatry.
Wysłuchał mnie zadawał pytania. Powiedział, że dobrą opinię mam z autyzmu i że nie wcisnęli mi adhd na siłę.
Pokazałem mu wyniki badania, to dał mi skierowanie do endokrynologa i powiedział że można suplementować testosteron.
Poprosiłem też o benzo, bo będę musiał samemu dojechać na terapię za zajęciowa, to powiedział że to uzaleznia i można brać raz na tydzień ale przepisał lorazepam.
Dobrze jak na oczekiwania
Wysłuchał mnie zadawał pytania. Powiedział, że dobrą opinię mam z autyzmu i że nie wcisnęli mi adhd na siłę.
Pokazałem mu wyniki badania, to dał mi skierowanie do endokrynologa i powiedział że można suplementować testosteron.
Poprosiłem też o benzo, bo będę musiał samemu dojechać na terapię za zajęciowa, to powiedział że to uzaleznia i można brać raz na tydzień ale przepisał lorazepam.
Dobrze jak na oczekiwania

#arduino #raspberrypi
źródło: comment_1603182746PpvGFOjuGt6dhNvUrigtiy.jpg
PobierzKomentarz usunięty przez autora
@AlvarezCasarez: no jak chcesz mieć pralkę z ML to raczej ze rpi
@AlvarezCasarez: na czymś tego androida w pralce lub lodówce trzeba postawić ( ͡° ͜ʖ ͡°)
"Nasza pralka uczy się Ciebie. Dzięki zastosowaniu wysoce wydajnej sztucznej inteligencji, wie np. kiedy masz randkę na tinderze, i że musi użyć wyższej temperatury aby doprać resztki spermy z Twojej ulubionej koszulki"
To dwa różne swiaty i ich porównywanie tylko i wyłącznie źle świadczy o tym, kto próbuje tego dokonać.