Wpis z mikrobloga

Hej Mirki, mam problem z aktywacja eSIM w AW6. Zalogowalem sie w aplikacji Watch do konta Orange, utworzylem karte eSIM i dostalem SMSa potwierdzajacego aktywacje uslugi. Niestety, eSIM dalej nie dziala a okno wyboru sieci komorkowej w aplikacji Watch pokazuje eSIM "Orange" jako "nieużywany" bez mozliwosci zmiany czegokolwiek. Spotkaliscie sie kiedys z takim problemem? #applewatch #orange
  • 28
  • Odpowiedz
@f3nix: może głupie pytanie - a masz cały czas telefon przy dupie? Bo ja w sumie funkcjonalności GSM na Watchu mogłem przetestować dopiero aż wylazłem z domu bez iPhone, m ;)
  • Odpowiedz
  • 0
@kryzju: Tak. Problem jest taki ze mam dodany plan w aplikacji Watch i nie jestem w stanie wybrac zadnych ustawien w "siec komorkowa". Zegarek tez nie pokazuje nic dostepnego, wrzuce screeny
  • Odpowiedz
@f3nix: Mam ten sam problem wczoraj aktywowałem esim w Orange Flex z tą różnica że na AW4. Sytuacja identyczna w aplikacji Watch na iPhone plan wyświetla się jako nieużywany a AW nie widzi planu.
  • Odpowiedz
Mam dokładnie taki sam problem... Cały dzień próbuje coś wskórać w tym temacie, ale niestety bez skutku. Technicy Orange też nie wiedzą o co chodzi.
  • Odpowiedz
U mnie dokładnie to samo, tylko że na apple watch 3, plan orange jest w zakładce nieużywany, a mam plan Orange Love dla Firm
  • Odpowiedz
@f3nix: ooo no to nie jestem sam, #applewatch 6 w Orange Love dla firm i te same problemy - w #orange zamykają zgłoszenia twierdząc że zgłoszenie rozwiązane ale problem nadal jest... walcze z tym od zeszłego piatku... Czy komuś udało się to ogarnąć ?
  • Odpowiedz
No to widzę u każdego z nas to samo. Ja robiąc research w internecie doszukałem się podobnych problemów z Verizonem w Stanach bodajże. Problem leżał całkowicie po stronie OPERATORA i dopiero jak usuneli całkowicie jakieś rzeczy u siebie ustąpiło po ponownej konfiguracji. Ja już próbowałem zegarek zerować, parować od nowa, resetować komórkę jak i Apple Watcha, kilka konfiguracji i nic...
  • Odpowiedz
Jestem w kontakcie z opiekunem klienta biznes w Orange i czekam na info o rozwiązaniu problemu. Przyczyna stricte po stronie operatora. Na ten moment plan w iPhone „nieużywany” w AW brak SIM/brak połączenia.
  • Odpowiedz
U mnie tak samo zerowanie AW kilkukrotne, dodawanie planu przemiennie z usuwaniem a w Orange mowią, że u nich wszystko ok i kontaktować się z support Apple. Dodam, że próbuje AW3 sparować z iPhone 8
  • Odpowiedz
@Pulak91: Ja też kilka razy zerowałem, parowałem, resetowałem zarówno XS’a jak i AW SE i nic... na początku opiekun z Orange twierdził, że pyknie po ponownym połączeniu watcha z tel ale w końcu przyznał, że po wielu kontaktach z działem technicznym da znać gdyż problem jest nie ze strony Apple a po stronie operatora. Mam nadzieję, że problem zostanie wkrótce rozwiązany bo w PL nie ma zbytnio alternatywy w temacie eSIM...
  • Odpowiedz
@f3nix: Dzwoniłem do orange koles powiedział, ze "zrobi ponownie to zgłoszenie bo technicy zamkneli to, ale widac, ze znowu jest problem", odp w przeciagu 24h, dam znać
  • Odpowiedz