Aktywne Wpisy
magdalena-gaska +44
Biały i czarny kolor skóry dają po prostu ładny kontrast i fajny efekt estetyczny, niekoniecznie jest to promowanie jakiś mieszanych związków przez duże złamane nosy jeśli chodzi o zdjecia/reklamy
#niepopularnaopinia
#niepopularnaopinia
cword +1071
Tak tylko przypomnę że 4 lata temu pochowano w złotej trumnie ćpuna który próbował zapłacić fałszywka w sklepie a potem postawiono mu pomnik
#bekazpodludzi
#bekazpodludzi
Kolej Wspólnoty Zielonych
Przy tak ogromnym rozmiarze mapy, nie jest wielkim zaskoczeniem jak potrzebny jest rozbudowany system komunikacji, zwłaszcza kiedy weźmie się pod uwagę aspekty obronne i produkcyjne. Z taką inicjatywą wyszedł kolektyw logistyczny zielonej ćwiartki, konstruując system podziemnych kolei prowadzących do różnych miejsc na swojej ćwiartce.
Początkowo, kolektyw logistyczny zajmował się głównie prowadzeniem magazynu, jednakże wraz z wzrostem znaczenia kolei, ich głównym zadaniem stało się tworzenie linii metra. Główny wyjazd, który pozwala dostać się do innych linii, znajduje się w magazynie. Stamtąd, wagonik wjeżdża pod ziemię, kierując się na stację przesiadkową, z której pasażerowie mogą zadecydować czy chcą jechać prosto, czy zmienić kierunek.
Początki metra sięgają decyzji kolektywu rolniczego o zbudowaniu ogromnej farmy automatycznej z dala od stolicy. Droga podziemna mająca dwie własne linie prowadzi do oddalonej o niemal kilometr stacji, gdzie funkcjonuje również eksperymentalna autostrada z lodu. Inne kierunki obejmują także generator punktów doświadczenia, oraz Wielkie Morze Zielone i jego podwodna baza. Łączna długość metra szacowana jest na ponad trzy i pół tysiąca metrów.
Kolektyw logistyczny ściśle współpracuje z kolektywem budowniczym przy wydzielaniu nowych tras, oraz projektowaniu głównej stacji w stolicy, która pozwoli na obsługę kilku linii z jednego punktu naraz.
Nasz discord - https://discord.gg/S6MUKF