Wpis z mikrobloga

@Avil: To jest to, od podbijania rozdzielczości tak jakby, o tym czytałem.
A chodzi mi o same tekstury, że uzyskujesz lepszej jakości tekstury, mimo że pobrane na dysku masz gorszej jakości - coś takiego.
via Wykop Mobilny (Android)
  • 3
@milymirek: teoretycznie DLSS przy okazji w jakimś % też podbija tekstury, bo przecież efekt podbicia rozdzielczości, aby wytrenowana sieć oszukiwała człowieka, musi też oszukać ostrość tekstur.

Aczkolwiek faktycznie chyba jest trenowana dla renderów z teksturami największymi jakie dostarczają twórcy, a nie ponad to.

Kiedyś tylko taki coś znalazłem: http://waifu2x.udp.jp/ bo było za free
@patrolez: Ja to widzę tak, że producenci mają u siebie tekstury w wyższej rozdzielczości i na nich uczą AI i tworzą model, który jest dostarczany graczom wraz z teksturami w niższej rozdzielczości.
Efekt miałby być taki, jak w grze Rage (jedynce) i megatexture. Tam trzeba było dociągnąć chyba ważące 1TB tekstury, a tutaj byśmy mieli osiągnąć niemal to samo, z teksturą normalnego rozmiaru + model pod AI.
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
Ale z drugiej strony po co XD
DLSS jest obecnie opcjonalne, ale podbija wydajność znacząco