Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Jestem osobą, która robi sporo rzeczy. Pracuję, studiuję. Dokształcam się po godzinach, dbam o siebie. Mam wymagające hobby na które tez idzie czas. Ostatnio czuję, że chyba za dużo na siebie biorę i może zaczyna mi to nawet szkodzić? Pytanie kieruję do osób, które też szanują swój czas i nigdy nie mają czasu na odpoczynek. Lubię rzeczy które robię, ale mam wrażenie, że zaczynają mnie przerastać. Jak działać żeby to zachować i nie zwariować? Myślicie, że czas w którym wrzuca się na luz i nie robi nic produktywnego jest niezbędny żeby zachować zdrowie? Łapię się na tym, że boje się właśnie takich chwil - staram się zawsze wykorzystać czas na coś korzystnego, a obecnie w moim mniemaniu leniuchowanie nie należy do tych korzystnych rzeczy.

Dzisiaj był plan obudzić się o 7 - poza sypialnią udało się być po godzinie 13, bo wcześniej po prostu nie i koniec - blokada, po czym godzina gapienia się w ścianę.

#zycie #pracbaza #studbaza

Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
ID: #5f7b2d30605297c54a62b1e2
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: Precypitat
Doceń mój czas włożony w projekt i przekaż darowiznę
  • 10
  • Odpowiedz
@AnonimoweMirkoWyznania: generalnie tak jest, musisz wyłapać swój balans między leniuchowaniem, a byciem produktywnym

w pracy umysłowej ludzie są w stanie być wydajni jedynie 4-6h, reszta to kawki, pogaduszki itp.

większość ludzi ma taki limit, jak będziesz za mocno cisnął to się przepracujesz i to będzie wręcz kontrproduktywne
  • Odpowiedz