F1 musi coś zrobić z silnikami bo to nie rysuje dobrej przyszłości dla serii i zwraca uwagę potencjalnym dostawcom silników, że jeśli honda nie dała rady to tym bardziej oni. Zobaczcie jak to się rysuje słabo w porównaniu z Formułą E
Twórcy silników w F1
* Mercedes * Renault * Ferrari
Twórcy silników w FE
* Audi * BMW * Mercedes * Nissan * Renault * Jaguar * Porsche * Nio * Mahindra * Dragon motorsport
Dla takich korpo PRowo i ekonomicznie się opłaca bardziej inwestować w silniki elektryczne dla FE, niż w ultra skomplikowane hybrydy z F1. Po pierwsze mają czym się chwalić na linkedinie, a po drugie rozwijają technologie która później może wylądować w ich samochodach dla ludu. Albo F1 robi krok wstecz i wraca do prostych i wydajnych spalin typu V8 albo musi zrobić krok (albo i w sumie skok) do przodu i wejść w najmocniejsze elektryki jakie się da
Po prostu F1 stała się za droga. Kiedyś zwłaszcza w latach 80/90 dostawców było w chuuuuuj. Co prawda z różnym skutkiem, ale co nie zmienia faktu że te silniki były tańsze i po prostu lepsze
@Reepo: w przyszłości fuzja F1 i FE jest nieuchronna, trzeba jakoś te naście lat przechulać dopóki technologia silników elektrycznych nie dogoni spalinowe.
No chyba że wymyślą jeszcze coś nowego bo inaczej będziemy zmuszeni na starość oglądać te bzyczące odkurzacze
@ssauczo_pauczo: @Bandit88: ale to też nie bez powodu, po prostu unika się aktualnie porównywania FE z F1 żeby nie było że strasznie wolne są, skupiają się na tym żeby dawać te wyścigi w największych miastach jako promocje elektrycznych samochodów i jako taki cykl to działa, myślę że dopiero za generację-dwie można będzie mówić o prawdziwym ściganiu
@Bandit88: mi naprzykład podoba się koncepcja zbierania znajdziek jak w Mario Cart - jest coś takiego, że jak przejedziesz w odpowiednim miejscu toru to dostajesz boosta mocy do wykorzystania. Mogliby rozwinąć pomysł i na przykład dać znajdźki typu spowolnienie kierowcy przed Tobą albo przeciwnikowi zamienia się sterowanie i skręcając w lewo jedzie w prawo.
ale to też nie bez powodu, po prostu unika się aktualnie porównywania FE z F1 żeby nie było że strasznie wolne są,
@Reepo: jakby spoko, ja to rozumiem, ale gdyby nie te tory, to może bym nawet oglądał. A tak patrzę na jakieś powtórki i widzę akcje typu ktoś odwalił spina i połowa stawki stoi bo nie ma go jak minąć xD
Twórcy silników w F1
* Mercedes
* Renault
* Ferrari
Twórcy silników w FE
* Audi
* BMW
* Mercedes
* Nissan
* Renault
* Jaguar
* Porsche
* Nio
* Mahindra
* Dragon motorsport
Dla takich korpo PRowo i ekonomicznie się opłaca bardziej inwestować w silniki elektryczne dla FE, niż w ultra skomplikowane hybrydy z F1. Po pierwsze mają czym się chwalić na linkedinie, a po drugie rozwijają technologie która później może wylądować w ich samochodach dla ludu. Albo F1 robi krok wstecz i wraca do prostych i wydajnych spalin typu V8 albo musi zrobić krok (albo i w sumie skok) do przodu i wejść w najmocniejsze elektryki jakie się da
#f1
No chyba że wymyślą jeszcze coś nowego bo inaczej będziemy zmuszeni na starość oglądać te bzyczące odkurzacze
Mogliby rozwinąć pomysł i na przykład dać znajdźki typu spowolnienie kierowcy przed Tobą albo przeciwnikowi zamienia się sterowanie i skręcając w lewo jedzie w prawo.
@Reepo: jakby spoko, ja to rozumiem, ale gdyby nie te tory, to może bym nawet oglądał. A tak patrzę na jakieś powtórki i widzę akcje typu ktoś odwalił spina i połowa stawki stoi bo nie ma go jak minąć xD
W moich oczach ta seria wygląda jak na obrazku
@Reepo: FE ma zdaje się gwarancję, że F1 nie przejdzie na elektryki