Aktywne Wpisy
NicolasLatifi +1232
masur1 +263
Eh, w poprzedniej pracy byłem 3,5 roku, zwodzili mnie z podwyżkami i awansami. Bardzo lubiłem tamtą pracę, ale finalnie każdy pracuje aby zarabiać, a nie dla atmosfery.
W międzyczasie odezwała się rekruterka, od niechcenia przeszedłem 3 etapy rekrutacji, dostałem list intencyjny na maila, jednak nadal czekałem na rozmowę roczną w maju, liczyłem, że w końcu zgodnie z obietnicami dostanę awans. Nic bardziej mylnego. 3 miesiące wypowiedzenia ciągnęły się jak flaki z olejem,
W międzyczasie odezwała się rekruterka, od niechcenia przeszedłem 3 etapy rekrutacji, dostałem list intencyjny na maila, jednak nadal czekałem na rozmowę roczną w maju, liczyłem, że w końcu zgodnie z obietnicami dostanę awans. Nic bardziej mylnego. 3 miesiące wypowiedzenia ciągnęły się jak flaki z olejem,
Witam,
Przedłużyłem właśnie przez internet umowę z #orange na dwa numery na kolejne 24 miesiące na kwotę X oraz Y, prowadzę mikro działalność gospodarczą. Teraz otrzymałem rachunki na oba numery tyle że X+45zł, Y+10zł. Orange twierdzi, że nie mogę rozwiązać umowy bo prowadzę działalność co przecież od czerwca tego roku uległo zmianie. Lojalny i wieloletni klient Orange, proszę o poradę!
Sprawa prosta: przedłużenie umowy via portal orange.pl
Potem Orange wysyła aneks o przedłużenie umowy zgodny z tym co na portalu, po czym po MIESIĄCU zwiększa abonament niezgodnie z podpisanymi dokumentami = abonament oczywiście wyższy niż przy podpisywaniu. Skandal. Nigdy więcej #orange #orangeekspert kasujących wiadomości.
Dodatkowo mają w dupie ustawę z dnia 31 lipca 2019 r. o zmianie niektórych ustaw w celu ograniczenia obciążeń regulacyjnych (Dz.
BTW. poprzednio miałem tam również pakiet internetu biurowego 999GB / miesiąc z deklarowanej prędkości 30MB/s z czego osiągalne max to 3-6MB/s
czegoś więcej trzeba? ( ͡° ʖ̯ ͡°)
2. nie przedłużam umowy na internet "bo BTS ma wielu użytkowników" dlatego tak działa
3. dostaję rachunek 2x wyższy niż w aneksie BEZ ŻADNEJ INFORMACJI
I to jest najgorsze, być może zrobili wszystko zgodnie z Umową, ale błąd nie był po mojej stronie lecz ich systemu jak mi w dwóch salonach wytłumaczono