Wpis z mikrobloga

Co polecacie na jesień w cenie do 200 zł? Nie znam się kompletnie na perfumach, a chciałbym zainwestować w coś pewnego. Co polecacie na rozpoczynający się sezon jesienny? Możecie coś polecić na bazie lawendy?

#perfumy
  • 28
  • Odpowiedz
  • 0
@Sosabowski dzięki wielkie, możesz rozwinąć jaki jest to rodzaj perfum. Mam na myśli powiedzieć mi coś więcej bo jestem ciekawy, a w sumie nigdy nie miałem do czynienia z niczym droższym niż 40 złotych
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@TheGrowle: Dior to nie czysta lawenda ale i tak jest przezajebisty. Nie wiem co polecić, do 200zl jest w #!$%@? rzeczy, słodkie, wytrawne, staromodne, nowoczesne, ulepy, kwiaty drzewa, o Panie, czego tu nie ma, zależy co lubisz.
  • Odpowiedz
@TheGrowle: Zaczyna się świeżo, miętowo pieprznie i przechodzi w intrygująco słodki. Zdecydowanie będzie podobał się płci przeciwnej. Jest nieco komercyjny ale dzięki temu dość bezpieczny. Dla osób które chcą ładnie pachnieć ale nie dziwnie.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@TheGrowle: fajnie jakby ktoś kiedyś stworzył takie podsumowanie i zbior tego co można polecić ludziom w konkretnych przedział, tak żeby można było zobaczyć jaki jest dany zapach, jego nuty, trwalosc, projekcje, opinie ludzi, może nawet recenzje kogoś obeznanego, ehh, trzeba nad tym pomyśleć
  • Odpowiedz
  • 0
@Szymek7257 myślałem o czym wytrawnym, staromodnym. Nie znam się szczerze, nie mam węchu. Myślałem o lawendzie bo kobieta z którą się spotykam bardzo ją lubi :). Czy w drogerii są może testery perfum w tym kryterium cenowym?
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1