Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 3
@Czlowiek_Sweter: Różnie cenowo, co warsztat to inna cena. Na moje oko nie jest wysoka ( chyba że to cena za samą robociznę to przesadził), bo koszta wychodzą w trakcie regulacji - nowe płytki i szklanki.
Jest też sporo przy tym pracy, wyjęcie wałków i szklanek, zablokowanie pinu od VTeca powtórne założenie szklanek i pomiar szczelinomierzem itp.itd. Dla niedoświadczonego mechanika roboty na całą dniówkę.
I przestrzegam przed pseudo-warsztatami "U Stasia w
  • Odpowiedz
  • 0
@Feler_Lumpex Nie, dziwne odgłosy przy puszczeniu rollgazu na niskich obrotach (poniżej 5000 obrotów). Oprócz tego czasami nierówno pracuje na niskich obrotach jak jest zimny. Spadku mocy nie czuję, ale może być to spowodowane faktem, że jezdze raczej turystycznie i łagodnie. Zawsze miałem duuuzy zapas mocy.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 3
@Czlowiek_Sweter: W twoim przypadku sugeruje sprawdzenie napinacza łańcucha rozrządu oraz sam łańcuszek. Wstukaj na YT " chain cam tensioner noise vfr vtec" i posłuchaj czy Twój motocykl wydaje podobne odgłosy.
Klasyczne objawy niewłaściwego luzu zaworowego to charakterystyczne klepanie ( odgłos rozsypywanych monet ), trudności z rozruchem na zimnym lub ciepłym silniku, spadek mocy, po nagrzaniu motocykl gaśnie lub w przypadku VTEC-a szarpanie bądź zamulanie po przekroczeniu 6800obr.
  • Odpowiedz
Pamiętaj żeby wybrać dobrego mechanika. Czesto w vfr vtec regulują tylko zawory standardowe a od vteca nie sprawdzaja. Znajomy mechanik zamawiał płytki specjalnie z Aso hondy to mówią ze prawie to się nie sprzedaje. Poza tym jest dużo więcej roboty przy tym nie przy standardowej regulacji zaworów
  • Odpowiedz