Wpis z mikrobloga

Mirki, mam pytanie do pracujących na morzu, oceanach. Chciałbym zatrudnić się na statku ale nie wie jeszcze w jakiej formie. Pracuje obecnie w IT, kasa dobra, ale wypaliłem się i chciałbym "odpocząć" zajmując się czymś zupełnie innym. Myślę że spełniłbym się na statku Chciałbym zobaczyć ocean i tylko ocean, sztorm, trochę świata, różne klimaty, porty, kraje. Poczuć wielkość Ziemi na własnym doświadczeniu. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Wystarczy mi pół roku, rok.
Zastanawiam się na jakie stanowisko mógłbym aplikować. Nie chciałbym za bardzo użerać się z pasażerami i ich widzimisie, także pewnie kelner odpada, z resztą nie mam doświadczenia.
Angielski na dobrym poziomie, potrzebnych słówek douczyłbym się przed rejsem.
Z tego co sprawdzałem to na np. młodszego marynarza czy marynarza wachtowego są potrzebne odpowiednie kursy (4) za jakieś 1000 zł. Ale nie wiem czy to nie nazbyt niebezpieczna praca dla niedoświadczonej osoby.
Może jakiś sprzątacz, roznosiciel rzeczy, bagaży?

Aha dodam że miałem chorobę morską na statku turystycznym w trójmieście, dosyć mocno bujało. xd

No i wyobrażam sobie że czas wolny spędzałbym na podziwianiu widoków, czytaniu książek, jakieś filmy, gry na lapku, karty i picie z ziomkami. ( ͡° ͜ʖ ͡°) No a tak to w większości praca i spoko.

#pracanamorzu #pytaniedoeksperta #praca #ocean #morze
Wynoszony - Mirki, mam pytanie do pracujących na morzu, oceanach. Chciałbym zatrudnić...

źródło: comment_1600022017AIM6R6DUEUjnu8eBe4zPiZ.jpg

Pobierz
  • 10
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Wynoszony: Pomysł kusi, akurat niedawno rzuciłem pracę, również w IT i szukam jakiegoś pomysłu na przygodę. Znalazłeś jakieś informacje o możliwościach i jak to może wyglądać? W kursy mogę zainstalować, ale czy to od razu pozwoli mi wypłynąć gdzieś na dłużej?

@AleMenelJezuJakOnSieStoczyl: wołam, bo może ty znasz odpowiedzi.