Witam Uć Widzew. Macie najgłupsze możliwe połączenia pociągami xD Żeby z Wrocka dojechać do Fabrycznej to muszę przejechać cała Łódź dookoła IC jakieś chojnice i inne dąbrowskie czy coś takiego i po pplowie godziny jazdy po Łodzi ląduje na Łódź Widzew żeby tam wsiąść do następnego pociągu który jest po 20 minutach żeby dojechać do centrum. Nie każdy jest z Łodzi więc może wytłumaczę. Wrocław jest na zachód od Łodzi a Widzew jest na wschodzie czyli jadę cała Łódź żeby potem się cofać xD #przegryw #lodz
@Przegrywiusz: nowość, szok i niedowierzanie by było gdybyśmy żyli w latach 70 gdzie nie ma dostępu do internetu i nie można sprawdzić: przystanków w rozkładzie pociągów i korzystać z google maps. Po wykonaniu tej czynności i stwierdzeniu jak ujowe jest połączenie kolejowe z Wrocławia do centrum Łodzi można wybrać alternatywę w postaci autobusów np. flix busa który nota bene wjeżdża na Fabryczną ( ͡~ ͜ʖ͡°) koszt
@Przegrywiusz Chojny i Dąbrowa*. Zawsze mogłeś pojechać na Łódź Kaliską, jest akurat na zachodzie (⌐͡■͜ʖ͡■) a z tego co widzę, to czas przejazdu podobny.
@demoniczna_purchawka: A są takie pociągi? W ogóle to PKP to jednak PKP. Jak obsługiwali to połączenie pociągami wagonowymi, gdzie żeby zmienić kierunek trzeba się namęczyć, to wjeżdżały na Kaliski i tam zmieniały kierunek. A jak zaczęły tam jeździć te nowe pociągi z dwiema kabinami, gdzie wystarczy żeby maszynista zrobił sobie spacer, to zaczęli ten Kaliski omijać
@demoniczna_purchawka: Faktycznie, chociaż większość tych pociągów to autobusy, a pozostałe to regionalne. I jadą co najmniej godzinę dłużej niż bezpośredni IC. Chyba jednak pociągiem na Chojny a dalej MPK a nawet taxi wyszłoby korzystniej.
@brakloginuf: Może i przelotowy, ale jadąc od Wrocławia nie wjedziesz tak żeby bez zawracania kontynuować do Warszawy. A na pociąg Łódź Kaliska-Wrocław widocznie nie ma zapotrzebowania. A głównym dworcem Kaliski był podczas remontu Fabrycznego, teraz takim dworcem jest Widzew, na którym zatrzymują się niemal wszystkie pociągi pospieszne zahaczające o Łódź. Z Kaliskiego dziennie jedzie 5 pociągów pospiesznych, 2 IR do Warszawy, i 3 TLK/IC, z czego tylko jeden nie jedzie dalej
@sredni_szu: wszystko zmieni tunel, robiąc z kaliskiego i widzewa dworce jak wschodni i zachodni w wawie, niestety zmarginalizuje to udział chojen w przewozach międzywojewódzkich, oby marszałek i ŁKA z sensem zrobili połączenia lokalne, łączące wszystkie stacje na obwodówce oraz lk25 z fabrycznym/widzewem/kaliskim
Żeby z Wrocka dojechać do Fabrycznej to muszę przejechać cała Łódź dookoła IC jakieś chojnice i inne dąbrowskie czy coś takiego i po pplowie godziny jazdy po Łodzi ląduje na Łódź Widzew żeby tam wsiąść do następnego pociągu który jest po 20 minutach żeby dojechać do centrum. Nie każdy jest z Łodzi więc może wytłumaczę. Wrocław jest na zachód od Łodzi a Widzew jest na wschodzie czyli jadę cała Łódź żeby potem się cofać xD
#przegryw #lodz
Zawsze mogłeś pojechać na Łódź Kaliską, jest akurat na zachodzie (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■) a z tego co widzę, to czas przejazdu podobny.
Komentarz usunięty przez autora
@demoniczna_purchawka: A są takie pociągi? W ogóle to PKP to jednak PKP. Jak obsługiwali to połączenie pociągami wagonowymi, gdzie żeby zmienić kierunek trzeba się namęczyć, to wjeżdżały na Kaliski i tam zmieniały kierunek. A jak zaczęły tam jeździć te nowe pociągi z dwiema kabinami, gdzie wystarczy żeby maszynista zrobił sobie spacer, to zaczęli ten Kaliski omijać
A głównym dworcem Kaliski był podczas remontu Fabrycznego, teraz takim dworcem jest Widzew, na którym zatrzymują się niemal wszystkie pociągi pospieszne zahaczające o Łódź. Z Kaliskiego dziennie jedzie 5 pociągów pospiesznych, 2 IR do Warszawy, i 3 TLK/IC, z czego tylko jeden nie jedzie dalej