Wpis z mikrobloga

Mirki, mam liste pracownikow w Arkuszu 8.
W arkuszu 1 mam listę rozwijaną pracowników z Arkusza 8(ok 50 osob) oraz godziny ich pracy.
Kolejne arkusze 1 - 7 będą dniami miesiąca. Chciałbym w Arkuszu 9 zsumować czas pracy poszczególnych osób(w kazdym dniu osoby mogą lub nie się powtarzac). Jak to zrobić w #calc #openoffice ? #office #excel

Polecenie musi w kazdym arkuszu znajdować konkretną osobę i zsumować jej czas pracy z komórki obok
  • 2
@M4rcin:
Weź to napisz jakoś inaczej, bo ciężko zrozumieć...
W arkuszach 1-7 masz dni miesiąca, ale w arkuszu 1 dodatkowo listę rozwijaną na bazie listy z arkusza 8?
A w arkuszu 9 chcesz mieć podsumowanie arkuszy 1-7?
Nie bardzo wiem po co ta rozwijana lista arkuszu 1.

O ile dobrze zrozumiałem Twój problem: załadowałbym arkusze 1-7 do power query, scalił, załadował do power pivot i potem tabelę przestawną.