Wpis z mikrobloga

Automaty samoobsługowe w #mcdonalds gdzie można samemu ułożyć swoje zamówienie to istny raj, genialne rozwiązanie. Nie trzeba kilka minut czekać aż jakaś #!$%@? osoba z wodogłowiem po 10 minutach i zadania pierdyliarda pytań decyduje się co chce kupić. Albo jeszcze gorszy model klienta - RODZINKA! Rodzice zamawiają a 2-3 dzieci lata, wrzeszczy, piszczy jęczy i komunikacja między nimi co chce Brajanek, co chce Dorianek a co chce Dżesika zanim się z nimi dogadają to kolejne 10 minut zlatuje. To nie mogą ci rodzice zapamiętać co które dziecko zwykle zamawia i zamówić to samo?
jezus_cameltoe - Automaty samoobsługowe w #mcdonalds gdzie można samemu ułożyć swoje ...

źródło: comment_15984221283pkfwRkSkcvBh81xwDOBTb.jpg

Pobierz
  • 132
  • Odpowiedz
kasy samoobsługowe to najlepsza technologia XXI wieku


@NickciN: tak, a jak ktoś jest aspołeczny, to w ogóle raj. Wejść do marketu, samemu wybrać towar, samemu za niego zapłacić... nawet nie ma komu powiedzieć ...sze, ...kuje, ...dalaj.
  • Odpowiedz
kasy samoobsługowe to najlepsza technologia XXI wieku


@NickciN: Może do maka to tak, ale technologia XXI wieku to są kasy w Decathlonie, a nie gówno w Biedronkach, Lidlach i Tesco gdzie robisz za frajer za kasjera xD
  • Odpowiedz
automatów masz czasem 8-10


@wojtas_mks: W mieście wojewódzkim na południu są 2-4.

Ciemna strona automatów: zawsze pojawi się debil, który nie wie co wybrać i #!$%@? się przy tym automacie jakby od tego co wybierze zależało całe jego życie


@Defender: Brakuje możliwości zamówienia z poziomu apki z płatnością online.
  • Odpowiedz
@NickciN: Bo lubię zamienić miłe słowo z dziewczyną na stoisku z wędlinami, bo zawsze uśmiechnięta pani na stoisku z garmażerką podpowie że ta surówka dziś jest naprawdę pyszna, bo lubię być miły dla ludzi którzy ciężko pracują a automaty im tę pracę zabierają.
  • Odpowiedz
@jezus_cameltoe mnie strasznie #!$%@? brak blika, czy to w samoobsługowej czy przy kasie


Kiedyś też musiałem się obejść smakiem, bo na pewniaka poszedłem z telefonem, bez portfela :/

Jak to jest, że BLIKa obsługują wszystkie stacje benzynowe, wiejskie sklepy i sezonowe lodziarnie, tylko taki moloch jak McD ma z tym problem :/

@glores
  • Odpowiedz
RODZINKA! Rodzice zamawiają a 2-3 dzieci lata, wrzeszczy, piszczy jęczy i komunikacja między nimi co chce Brajanek, co chce Dorianek a co chce Dżesika zanim się z nimi dogadają to kolejne 10 minut zlatuje.


@jezus_cameltoe: o #!$%@?, TO. Ile razy byłem świadkiem dwójki ulanych starych i 3 bachorów z adhd, jedno #!$%@? tańczy a 2 pozostałe sie podniecają zabawką
  • Odpowiedz
@jezus_cameltoe: idealnie by było gdyby te panele dotykowe pozbyły się durnych animacji, o wiele szybciej by to wszystko działało. No i zamawianie przez apkę na smartfona ()
  • Odpowiedz
@jezus_cameltoe: bardziej irytują mnie byznesmeni, którzy zachowują się jakby pierwszy raz byli w fastfoodzie i do tego mieli zamiar wydać coś w okolicy średniej krajowej, więc obsługa powinna wokół nich skakać, dogadzać i traktować jakby byli jedynymi gośćmi
  • Odpowiedz
@giorgioborgio: również życzę miłego dnia ( ͡ ͜ʖ ͡) kwestia tego że i tak na zamówienie wystarczająco długo się czeka a co dopiero jeszcze czekać na zlecenie zamówienia. W zasadzie to post miał być tylko pochwałą dla automatów ale tak nagle mnie naszło się rozpisać i... jak widać mnóstwo osób tylko potwierdza że coś w tym jest. Rozumiem Twoją złość, też w różnych dziedzinach czasem dopada
  • Odpowiedz