Wpis z mikrobloga

@modessef1: Pewnie rozchodzi się o napięcie ładowania. Potrzebujesz dwóch sond - jedną wpinasz do COM, drugą do wyjścia oznaczonego V. Ustawiasz miernik na tryb V i przykładasz końcówki sond do klem akumulatora. Możesz to zrobić przed uruchomieniem silnika, w trakcie (zobaczysz do jakiej wartości napięcie spada w trakcie rozruchu) a na koniec na pracującym silniku.
  • Odpowiedz
Czarny do czarnego czerwony do czerwonego po prawo. Potem ustawiasz na v. Potem czarnym do czarnego terminala w baterii, a czerwonym do czerwonego. Powinno być ze 12. Jak odpalisz to wyjdź z fury powtórz procedurę. Powinno być max 14.4, minimum z 13.8. Jak słabo odapla to poproś kolegę żeby trzymał jak odpalasz i wtedy zobacz ile jest przy odpalaniu... Jak z 9 to szrot

Tak mi się wydaje
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@modessef1: a myślałem że ładujesz z przetwornicy i chciałeś sprawdzić czy działa, z alternatorem to nie wiem jakie napięcia są poprawne ale tak jak piszą to można sprawdzic
  • Odpowiedz
aku na gwarancji jeszcze ale chyba wyzionął ducha. Po naładowaniu na full prostownikiem po 3-4 odpaleniach już nie daje rady kręcić rozrusznikiem. Przed oddaniem do sklepu na gwarancję chciałem sprawdzić czy nie podważą mi gwarancji z powodu niedoładowywania aku przez alternator.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@modessef1: następnym razem załatw sobie prostownik który ładuje prądem powyżej 14V. Parę razy w roku takim prądem ładować akumulator.
  • Odpowiedz