Wpis z mikrobloga

@darek-jg: @Yaser Panowie wszystko jest jasne, nie raz już zwracałem różne rzeczy ale nigdy ich nie rozpakowywałem. Tym razem sytuacja jest inna - przeciąłem foliowe worki w których był sprzęt - nie było innej możliwości wyjęcia tego z opakowania. Obawiam się zatem, że mogą nie przyjąć zwrotu i powiedzieć, że sprzęt jest przez to uszkodzony lub stracił na wartości
@CalibraTeam: W ustawie o prawach konsumenta jest napisane:

Art. 34. 4. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące
wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia
charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy, chyba że przedsiębiorca nie poinformował
konsumenta o prawie odstąpienia od umowy zgodnie z wymaganiami art. 12 ust. 1 pkt
9.
@CalibraTeam: Ale masz na myśli jakąś zewnętrzną folię, w którą sklep to wszystko owinął, czy rozpakowanie konkretnego sprzętu i naruszenie fabrycznych struktur, przez co towar nie może już być sprzedany jako nowy?